Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idd, ik heb die M3 eens in de vlucht bekeken met de eigenaar, is een dorpsgenoot van me en ik kom hem geregeld tegen. Natuurlijk groeten we elkaar zoals echte sjonny's dat doen, armpje uit het raam...
soit, het viel me idd ookal op dat ie vanvoor een tikje gehad had, wat ik wel super vind is
idd, ik heb die M3 eens in de vlucht bekeken met de eigenaar, is een dorpsgenoot van me en ik kom hem geregeld tegen. Natuurlijk groeten we elkaar zoals echte sjonny's dat doen, armpje uit het raam...
soit, het viel me idd ookal op dat ie vanvoor een tikje gehad had, wat ik wel super vind is
Voor mij juist niet, ik zou niets liever willen dan stoffen zetels!
Hey... Als ik er eentje vind die echt goed staat. Dan kan ik heus wel iets door de vingers kijken. Maar ik heb toch liever met. En liefst in heel goede staat.
Hey... Als ik er eentje vind die echt goed staat. Dan kan ik heus wel iets door de vingers kijken. Maar ik heb toch liever met. En liefst in heel goede staat.
Ik ook uiteraard! Maar toch liever zonder , en liefst Avusblauw!
Ongeaccidenteerd is uiteraard een verreiste!
Typische praat. Ik vroeg hem over de telefoon of 'ie reeds betrokken is geweest bij een ongeval. Heeft heel eerlijk geantwoord dat hij rechtsvanvoor eens een tikje heeft gekregen en verzekerde me dat het maar een tikje was. Niet ernstigs. Moet ik toch tot daar rijden om te zien dat het niet goed is. Balk vertoont toch al flink wat roest.
Wederom... Deze wagen ziet er echt heel goed uit! Perfect interieur, zetels, dakhemel, koffer, ... Alles van carroserie pastte ook perfect. Geen spleetjes aan de deuren, koffer, motorkap, ...
Ik denk dat er veel jonge gasten deze zouden durven kopen. Ik ben nogal kritisch denk ik. Ik wil echt een goede meer niet.
Comment