Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Typische praat. Ik vroeg hem over de telefoon of 'ie reeds betrokken is geweest bij een ongeval. Heeft heel eerlijk geantwoord dat hij rechtsvanvoor eens een tikje heeft gekregen en verzekerde me dat het maar een tikje was. Niet ernstigs. Moet ik toch tot daar rijden om te zien dat het niet goed is. Balk vertoont toch al flink wat roest.
Wederom... Deze wagen ziet er echt heel goed uit! Perfect interieur, zetels, dakhemel, koffer, ... Alles van carroserie pastte ook perfect. Geen spleetjes aan de deuren, koffer, motorkap, ...
Ik denk dat er veel jonge gasten deze zouden durven kopen. Ik ben nogal kritisch denk ik. Ik wil echt een goede meer niet.
Mja je hebt gelijk...dingen die ik wsl niet eens zou opmerken
Dan moete wel andere software steken, hè. Die CSL-airbox heeft geen luchtmassameter. Bij een auto met Alfa-N sturing wordt de in te spuiten hoeveelheid brandstof berekend met de parameters toerental (N) en openingsgraad van de vlinderkleppen (alfa). Normaal gezien wordt dat laatste niet gebruikt daarvoor, maar haalt men dat uit de luchtdebietmeter.
Ge vindt ook wel wat van die Alpha-N kits aftermarket, eigenlijk. B.v. bij MK Motorsport : klik
Comment