En nog... Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hoe helpen we een M3 om zeep...
Deel 1
+ YouTube Video
Deel 2
+ YouTube Video
Deel 3
+ YouTube Video Last edited by BMWMB; 19/10/2008, 21:44.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrefacelift M3 berline met blacklines vond ik mooier.
Maar toch -> geef maar af. Knapper dan de coupé en de cabrio, vind ik, handiger ook. Wel in 't zilver voor mij. En met de 19".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAchterlijke barry's...
Maar daar klaagt niemand over, gek...
Comment
-
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoe helpen we een M3 om zeep...
Deel 1
+ YouTube Video
Deel 2
+ YouTube Video
Deel 3
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoe helpen we een M3 om zeep...
Deel 1
+ YouTube Video
Deel 2
+ YouTube Video
Deel 3
+ YouTube Video
zonde zonde zonde
Comment
-
Ik denk niet dat het de hunne is.
Hoogstwaarschijnlijk een demo-wagen die nadien opgelapt wordt en te koop wordt aangeboden... als Premium-Selection.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDeel 2
+ YouTube Video
Doet echt pijn om zoiets te zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk niet dat het de hunne is.
Hoogstwaarschijnlijk een demo-wagen die nadien opgelapt wordt en te koop wordt aangeboden... als Premium-Selection.
Hier eentje staat er ook een demo wagen te koop...kzal morgen is wat fotoke's ervan maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSprint nog niet bekeken, wel het begin van de video. Naar mijn mening speelt de M3 "meer vals", gezien z'n Hartge uitlaat en Kelleners chip...
naar de 200 is de M3 iets sneller. (sedan en coupe, cabrio is quasi evensnel als 335i sedan/coupe/break)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten(sedan en coupe, cabrio is quasi evensnel als 335i sedan/coupe/break)
Gotta ask BMWMB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDat lijkt me wel straf.
Gotta ask BMWMB.
edit: test AMS M3 cab DKG -> 19.3 s naar de 200
Comment
Comment