Oorspronkelijk geplaatst door 53
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende prijs van de okkasie E92 M3 's zakt nog niet teveel heb ik de indruk
als ik zie hoeveel BMWMB zijn coupe maar kost na minder dan 2 jaar zou je denken dat de E92 M3 ook goedkoper zou te vinden zijn op de 2de handsmarkt
Een M3 blijft sowieso beter z'n waarde houden dan een gewone 3.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende prijs van de okkasie E92 M3 's zakt nog niet teveel heb ik de indruk
als ik zie hoeveel BMWMB zijn coupe maar kost na minder dan 2 jaar zou je denken dat de E92 M3 ook goedkoper zou te vinden zijn op de 2de handsmarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenze zijn idd nog zeer duur.. 't is dan ook nog een gloednieuw model he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
ik vergeet dus altijd dat er in Duitsland meer en goedkoper te vinden zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen M3 blijft sowieso beter z'n waarde houden dan een gewone 3.
misschien omdat ze zeldzamer zijn , of niet ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmisschien omdat ze zeldzamer zijn , of niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtener staan een pak meer M3'en te koop dan 335i's hoor. De M3 blijft nu nog wel zijn waarde behouden maar dat stuikt na een tijdje ook wel in.
en je denkt dat de M3 ook zal zakken in prijs ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenleg mij dan eens uit waarom een 335i na nog geen 2 jaar niet verkocht geraakt aan 35.000€ ?
en je denkt dat de M3 ook zal zakken in prijs ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie eerste ad vertrouw ik toch niet zo
Comment
-
Comment
-
Kheb net zitten kijken op mobile.de naar een X6 3.0 d,hoe komt dat eigenlijk dat je er al ene kunt hebben voor ongeveer 50.000 euro,als je hier rondkijkt voor ene zit je direct aan 60.000à 65.000euro?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenKheb net zitten kijken op mobile.de naar een X6 3.0 d,hoe komt dat eigenlijk dat je er al ene kunt hebben voor ongeveer 50.000 euro,als je hier rondkijkt voor ene zit je direct aan 60.000à 65.000euro?
Comment
Comment