Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Da's dat mooie bordeauxrood? Miljaar man, hoe kan die er ooit zo vuil uitzien? En wat zijn die vinnen aan die achterlichten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      mjah.. soms vind je zo'n ads op mobile van 'nieuwe wagen met 0 km voor 30% minder' .. ik vertrouw dat niet
      Gisteren ook gekeken, hoeveel 135i coupe's dat je niet vindt voor 35-40k! Die hebben dan nog maar max 10K km ook!

Comment

• Die "vinnen" heeft elke 6-serie.

Zonder die dingen zouden die op hoge snelheid redelijk instabiel worden naart schijnt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Gisteren ook gekeken, hoeveel 135i coupe's dat je niet vindt voor 35-40k! Die hebben dan nog maar max 10K km ook!
          ik bedoel zoiets
          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

..

op mobile vind je dat ook veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Die "vinnen" heeft elke 6-serie.

Zonder die dingen zouden die op hoge snelheid redelijk instabiel worden naart schijnt
            Serieus? Dat valt dan blijkbaar alleen maar op als die extreem vuil is.
            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            ik bedoel zoiets
            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

..

op mobile vind je dat ook veel
            Dat betrouw ik dus inderdaad ook voor geen haar!

Comment

• knappe sound

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Serieus? Dat valt dan blijkbaar alleen maar op als die extreem vuil is.

Dat betrouw ik dus inderdaad ook voor geen haar!
                Het kan hoor.

Er zijn er hier nog die via zo een firma in Duitsland een Audi A5 hebben gekocht met 15% korting

En zolang je geen geld op tafel moet leggen kan je niks misdoen he.

Trouwens ze hebben verschillende kortingen in functie van de auto. Net gecheckt, een R8 via hun levert je 10€ korting op, meer krijgen ze niet Moest het echt fraude zijn zou je daar ook wel 15-20% zien staan.

Comment

• hoe gaat dat dan precies in zijn werking?

als het zo 'goedkoop' is zouden de mensen daar toch op vliegen..

Comment

knappe sound

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Zalig! Is dat standaard?
                    Mooi kleur ook.

Comment

Zalig! Is dat standaard?
                      Mooi kleur ook.
                      straightpipes met magnaflow staat er bij de beschrijving, tom.

Comment

• bij de titel van het filmpje staat 'custom exhaust'...

vind nog altijd zo'n Eisenmann beter klinken eigenlijk..

beetje pijnlijk ook om die gast zo te horen schakelen van 2 naar 3.. power shifting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          straightpipes met magnaflow staat er bij de beschrijving, tom.
                          Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          bij de titel van het filmpje staat 'custom exhaust'...

vind nog altijd zo'n Eisenmann beter klinken eigenlijk..

beetje pijnlijk ook om die gast zo te horen schakelen van 2 naar 3.. power shifting
                          Ja da's juist, ik had het filmpje via deze pagina bekeken.

Comment

hoe gaat dat dan precies in zijn werking?

als het zo 'goedkoop' is zouden de mensen daar toch op vliegen..
                            s ni moeilijk.

je contacteert ze met een lijst van de car configurator. Zij maken een offerte op met levertermijn etc.
                            Jij tekent en stuurt dat terug.
                            Auto komt aan
                            Jij betaalt de kar zonder BTW en gaat em halen
                            Je betaalt de BTW bij de douane en krijgt je papieren mee
                            Je schrijft em in en rijden maar

Der wordt ni op "gevlogen" omdat veel mensen al de stap niet zouden nemen om een auto in het buitenland te kopen, en al helemaal niet via internet (t is gene CD of een jeansbroek he ). Onbekend maakt onbemind.

Die mannen kunnen goedkoper werken want die hebben geen kosten he. Gene showroom, geen demomodellekes, gene stock etc etc.

Langs de andere kant moet ge er ook mee rekening houden da da een systeem is dat zich gaat wreken als het echt populair wordt, want ge gaat dan wel langs uwe gewone garagist voor een proefrit etc etc, maar dan gade wel uw centen op een ander uitgeven, da kan ook ni blijven duren he

Comment

• ik vergeet altijd dat die prijs zonder BTW is... dat maakt het natuurlijk wel verstaanbaar

Comment

ik vergeet altijd dat die prijs zonder BTW is... dat maakt het natuurlijk wel verstaanbaar
                                Nee
                                die prijzen op die site zijn inclusief 19% duitse btw. omrekenen in Belgische prijs = prijs / 1.19 * 1.21

Comment

• Ahbon, zo. Nu snap ik het ook!
                                  Thanks Ir_fuel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Nee
                                    die prijzen op die site zijn inclusief 19% duitse btw. omrekenen in Belgische prijs = prijs / 1.19 * 1.21
                                    damn.. 'k ga mij daar toch 'es in moeten verdiepen als ik da zo hoor..

Comment

Da's dat mooie bordeauxrood? Miljaar man, hoe kan die er ooit zo vuil uitzien? En wat zijn die vinnen aan die achterlichten?
                                      Alle '6 hebben die "vinnen" op de achterlichten, ze vallen alleen niet zo goed op als je er niet op let.

Comment

• Jep, Carlo vertelde het ook al. Ik had hier echt nog nooit op gelet!

Comment

• Mij viel het eigenlijk de eerste keer op toen ik de auto waste. "Hé, bobbels! "

Comment

Working...
                                          X