Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendamn.. 'k ga mij daar toch 'es in moeten verdiepen als ik da zo hoor..
Je zal de enige niet zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenJe zal de enige niet zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAh neen? Vraag maar 'es aan Spillies dan! Do not underestimate the quattro!
Ivm kopen in Duitsland : ik ben voor, maar toch liever bij de officiële dealer Al lijkt die formule geen slecht idee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenDeze zie ik heel vaak rijden, spijtig genoeg meer show dan wat anders wel knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten18" replica van de optionele 19" velg, lijkt me. Hoe bagger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten18" replica van de optionele 19" velg, lijkt me. Hoe bagger.
Comment
-
Wat denken jullie?
Kreissieg of Supersprint Race...
Kreissieg (lijkt me wel niet direct gemakkelijk in Europa verkrijgbaar?)
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Supersprint Race
(Costum Headers)
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
En nog een laatste Supersprint race...
+ YouTube Video
Ze klinken elk op zich iets anders lijkt mij Ofwel verschillen in de opstelling (Headers, X-pipe, S-pipe, Cats), ofwel ligt het aan de camera...
Kan iemand mij eens uitleggen wat een X-pipe, S-pipe,.... allemaal is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEn nog een laatste Supersprint race...
+ YouTube Video
Ze klinken elk op zich iets anders lijkt mij Ofwel verschillen in de opstelling (Headers, X-pipe, S-pipe, Cats), ofwel ligt het aan de camera...
Kan iemand mij eens uitleggen wat een X-pipe, S-pipe,.... allemaal is?
Cats: katalysators
X-pipe: vervangstuk voor tussendemper
S-pipe? nooit van gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNiet omdat ik ook een SS besteld heb maar toch klinkt ie het beste vind ik. ReihensechsOorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHeaders : uitlaatspruitstukken
Cats: katalysators
X-pipe: vervangstuk voor tussendemper
S-pipe? nooit van gehoord
Ik wil een ritje Die klote tax en BIV Anders zou ik zo eentje ook overwegen binnenkort maarja!
Thx voor de kleine verduidelijking al
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste 2 supersprint filmpjes, echt BRUUT!!
Comment
Comment