Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      damn.. 'k ga mij daar toch 'es in moeten verdiepen als ik da zo hoor..

Je zal de enige niet zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
        Je zal de enige niet zijn .
        Je moet dom zijn om het niet te doen.
        AutoMinded.be

Comment

• Arabieren

Comment

• Dan zou je jezelf een quattro toewensen.

Comment

• Ik vrees dat dat in zo'n omstandigheden niet echt dramatisch veel gaat helpen

Comment

• Ah neen? Vraag maar 'es aan Spillies dan! Do not underestimate the quattro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Ah neen? Vraag maar 'es aan Spillies dan! Do not underestimate the quattro!
                  Idd : deze zomer met de RS4 in de stromende regen in de Ardennen een verkeerde afslag genomen op zoek naar ons vakantieverblijf, een aardeweggetje dook steil naar beneden door een (hier en daar) dikke laag modder. Liep nog dood ook. Gene paniek, gewoon in achteruit gezet en zonder één slipper terug naar boven gekropen. 't Karretje zag er lief uit nadien

Ivm kopen in Duitsland : ik ben voor, maar toch liever bij de officiële dealer Al lijkt die formule geen slecht idee !

Comment

• Deze zie ik heel vaak rijden, spijtig genoeg meer show dan wat anders wel knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                      Deze zie ik heel vaak rijden, spijtig genoeg meer show dan wat anders wel knap!

18" replica van de optionele 19" velg, lijkt me. Hoe bagger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Dat hebben vele E46 M3's toch? Was volgens mij in 18" en 19" verkrijgbaar.

Comment

• Die velg was enkel 19" hoor

De 18ers hebben een ander design.

Comment

• 18

19

Comment

• Aah, nu je het zegt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Tis 19'' ze

Comment

• Wat denken jullie?
                                  Kreissieg of Supersprint Race...

Kreissieg (lijkt me wel niet direct gemakkelijk in Europa verkrijgbaar?)

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Supersprint Race

(Costum Headers)
                                  + YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• En nog een laatste Supersprint race...
                                    + YouTube Video

Ze klinken elk op zich iets anders lijkt mij Ofwel verschillen in de opstelling (Headers, X-pipe, S-pipe, Cats), ofwel ligt het aan de camera...
                                    Kan iemand mij eens uitleggen wat een X-pipe, S-pipe,.... allemaal is?

Comment

• Niet omdat ik ook een SS besteld heb maar toch klinkt ie het beste vind ik. Reihensechs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                        En nog een laatste Supersprint race...
                                        + YouTube Video

Ze klinken elk op zich iets anders lijkt mij Ofwel verschillen in de opstelling (Headers, X-pipe, S-pipe, Cats), ofwel ligt het aan de camera...
                                        Kan iemand mij eens uitleggen wat een X-pipe, S-pipe,.... allemaal is?
                                        Headers : uitlaatspruitstukken
                                        Cats: katalysators
                                        X-pipe: vervangstuk voor tussendemper
                                        S-pipe? nooit van gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                          Niet omdat ik ook een SS besteld heb maar toch klinkt ie het beste vind ik. Reihensechs
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                          Headers : uitlaatspruitstukken
                                          Cats: katalysators
                                          X-pipe: vervangstuk voor tussendemper
                                          S-pipe? nooit van gehoord
                                          Supersprint op je M5? Race of Magnum?
                                          Ik wil een ritje Die klote tax en BIV Anders zou ik zo eentje ook overwegen binnenkort maarja!

Thx voor de kleine verduidelijking al

Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste 2 supersprint filmpjes, echt BRUUT!!

Comment

Working...
                                          X