Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Headers : uitlaatspruitstukken
    Cats: katalysators
    X-pipe: vervangstuk voor tussendemper
    S-pipe? nooit van gehoord
    klopt idd

meestal heb je gewoon X-pipe of H-pipe maar S-pipe bestaat ook

Comment

• vraagje: passen de 19 inch CSL velgen onder een M3 E90?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        vraagje: passen de 19 inch CSL velgen onder een M3 E90?
        Ik ben niet zeker, maar ik denk het wel.

Op een Z4M alleszins, en ik denk dat ik ook al foto's heb gezien van die velgen op een E92.

Comment

• ik hoop het toch.. moet schitterend staan denk ik zo..

de 18 inch gunmetal zijn best wel knap, maar de 19 inch zie je te veel vind ik..

Comment

• de shit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
              Wat denken jullie?
              Kreissieg of Supersprint Race...

Ze klinken allebei lelijk...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ze klinken allebei lelijk...
                Aan wat had jij gedacht?
                Je hebt nog Eisenmann, Milltek, Schnitzer, Borla, Remus, Magnaflow, Hartge enz. enz.

Meestal zie je Eisenmann maar persoonlijk vind ik dat op de M3 wat te braaf

Comment

• Origineel laten...

Ik heb van al deze nog geen enkele irl gehoord. Ik kan dus niet oordelen welke de beste is.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                    Supersprint op je M5? Race of Magnum?
                    Ik wil een ritje Die klote tax en BIV Anders zou ik zo eentje ook overwegen binnenkort maarja!

Thx voor de kleine verduidelijking al

Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste 2 supersprint filmpjes, echt BRUUT!!
                    Race

Gaat wel hard brullen maar nu is het veel te stil. Race heeft bij mijn weten zogoed als niemand europa... Kheb precies nog nooit iets van op internet gevonden die volledig dezelfde uitlaat gaat hebben...

BIV en tax, je mag er niet aan denken, je moet het erbij nemen, 5000cc is 5000cc aan tax... niet over zagen anders minder cc's kopen... Het is het waard, dat is zeker.

Tzou voor over 2 weken moeten zijn dan zal ik hier ook wel eens een filmpje posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Origineel laten...

Ik heb van al deze nog geen enkele irl gehoord. Ik kan dus niet oordelen welke de beste is.
                      Voor een cabrio heb je volledig gelijk. Voor de rest is het een mens zijn goesting...

Comment

• Filmpje...?

My ass ! Ik wil dat ding irl horen brullen.

Ik kom wel eens af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Race

Gaat wel hard brullen maar nu is het veel te stil. Race heeft bij mijn weten zogoed als niemand europa... Kheb precies nog nooit iets van op internet gevonden die volledig dezelfde uitlaat gaat hebben...

BIV en tax, je mag er niet aan denken, je moet het erbij nemen, 5000cc is 5000cc aan tax... niet over zagen anders minder cc's kopen... Het is het waard, dat is zeker.

Tzou voor over 2 weken moeten zijn dan zal ik hier ook wel eens een filmpje posten
                          Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                          Filmpje...?

My ass ! Ik wil dat ding irl horen brullen.

Ik kom wel eens af.
                          Idem hier!!
                          Race zal je niet snel zien idd.. Waar ga je die kopen als ik dat mag vragen, en heb je hem speciaal moeten bestellen, ik vermoed van wel?

Je hebt wel gelijk ivm BIV en taks, maar ik ben nu 20 en is me op deze moment iets te veel van het goede om af te staan aan die zakkenvullers... Ik zal wel sparen voor een M3, stukje voordeliger van taks! Of een RS4 B5 Ben er nog niet echt uit

Ik hou dat hier en jouw topic van de M5 zeker in het oog, dat wil ik horen janken en brullen
                          En idd zoals Sega zegt, irl zou nog beter zijn

Comment

• Jerre Waar zijt ge dat tegengekomen?

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jerain

Comment

• Gare koppeling

Comment

• Die kerel kan niet rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Gare koppeling
                                    Kdenk het Hij heeft nog een beetje chance dat de wielen patineren en wat rook maken, anders kon hij het niet meer verbergen dat het enkel van de koppeling kwam

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Straight pipes

+ YouTube Video

Kelleners straight pipes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        Die kerel kan niet rijden
                                        Jij wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Jij wel?
                                          Wel ik kan alleszins beter aanzetten met een M5.

Comment

Working...
                                          X