Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Gare koppeling
    idd

    pijn punt van de E39 M5

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Jij wel?

      Comment


      • Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
          Filmpje...?

          My ass ! Ik wil dat ding irl horen brullen.

          Ik kom wel eens af.
          Ik heb het al dikwijls gezegd maar ik kom wel eens frieten eten als de setup bij mij volledig is, kan ik die dikke coupé ook eens zien. Oja en meerijden natuurlijk

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
            Idem hier!!
            Race zal je niet snel zien idd.. Waar ga je die kopen als ik dat mag vragen, en heb je hem speciaal moeten bestellen, ik vermoed van wel?

            Je hebt wel gelijk ivm BIV en taks, maar ik ben nu 20 en is me op deze moment iets te veel van het goede om af te staan aan die zakkenvullers... Ik zal wel sparen voor een M3, stukje voordeliger van taks! Of een RS4 B5 Ben er nog niet echt uit

            Ik hou dat hier en jouw topic van de M5 zeker in het oog, dat wil ik horen janken en brullen
            En idd zoals Sega zegt, irl zou nog beter zijn
            Heb alles bij PPE besteld, die hebben dat allemaal moeten bestellen en kats moesten nog gemaakt worden...

            Mja, BIV moet je bij de aankoopprijs rekenen. Aangezien toen ik de M5 kocht die zowat 4x minder kostte als toen ie nieuw was kan dat er nog wel af... Tax is idd redelijk veel maar dat weet je op voorhand en moet je erbij nemen, 5liter is 5 liter en je krijgt er zoveel van terug

            Zo rap als het (eindelijk ) in orde is post ik wel eens een filmpje ofzo ja...

            Als het nog eens AW tjoening meeting is kom ik wel af mss...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Jerain
              dat filmpje ook al eens gezien, 1 vd weinigen met een full SS als het waar is...

              Zo gaat dat ongeveer klinken ja, alleen niet met zo'n slippende koppeling...

              Dit kan trouwens verschillende oorzaken hebben:

              1. koppeling lichtjes versleten of gewoon helemaal,

              2. heeft hem in sport-stand staan en dan moet je echt voorzichtig doseren met gas en koppeling, is in het begin echt niet makkelijk. Minste dat je de voet tegen de gaspedaal zet maakt ie een hoop toeren en als je dan te traag je koppeling loslaat heb je dit. Bij deze wagen mag je pas vol gas geven als je de koppeling volledig hebt losgelaten.

              3. kerel kan gewoon helemaal niet schakelen en rijden.

              Mijn ervaring leert me dat ik maar 10% van de tijd ik rijd de sportknop gebruik, dit is gewoon niet nodig heeft zo al bakken koppel en kracht genoeg... Als ik dan toch die sportknop gebruik verschiet ik nog altijd van de kracht die deze wagen bezit. Gasrespons verdubbeld en baanligging word strakker, stuurt ook scherper en zwaarder. Laatst met 4 man erin kon ik het gewoon niet geloven...

              En foutief terugschakelen bij hogere snelheden met de sportknop aan is nefast voor de koppeling... Beste is een dot tussengas als je terugschakelt, leuk geluid ook trouwens

              Doet me eraan denken, ik ben voor deze met Jerre ook nog naar een andere gaan zien in de omgeving van munchen wat trouwens een zeeer leuke roadtrip heeft opgeleverd . Bij aankomst moest 1 van ons zijn rijbewijs laten kopieren en we kregen de wagen een tijdje mee zonder verkoper ofzo... Jerre reed als eerste en na 2 keer gas te geven begon die koppeling te slippen zonder zot te doen. Jerre wist niet wat hij meemaakte toen ie ermee mocht rijden, die blik op zijn gezicht vergeet ik nooit meer Toen we de sportknop probeerden was het helemaal over, pakte gewoon helemaal niet meer. Een kwartier later kon je gewoon niet meer boven 3000 toeren komen of het was van dat, echt raar hoe dat voelt. Die wagen had al veel meegemaakt dat voelde en zag je duidelijk aan meerdere kenmerken. Maar zoals gezegd was een leuke roadtrip oa naar BMW welt geweest en de limieten van de M3 eens opgezocht. Jerre was snamiddags wat moe en was naast mij aan het slapen terwijl ik rustig de wagen in de begrenzer reed, zowat 260 op GPS

              En zoals hier nog gezegd, koppeling is zogezegd een zwak punt van de M539 maar nu is het wel het beste compromis om relax te kunnen rijden en af en toe hard te gaan. Bij een sportkoppeling zal het vertrekken enzo veeel nukkiger gaan dan nu en kan je naart schijn niet meer rustig rijden, niet wat ik zoek dus en heb nog een factuur dat mijn koppeling een jaar geleden vervangen is

              Comment


              • idd.. in de sportstand schiet hij echt hoog in de toeren.. ik heb dat ook in de mini.. beetje gas en hup..

                bij de M5 E39 moet je eigenljk vertrekken uit stilstand zonder gas te geven, gewoon de koppeling laten komen.. ding heeft bakken low-end torque

                Comment


                • M3 Touring



                  Dakrails

                  Comment


                  • Duidelijk een photoshop.

                    Maar zoiets zou toch echt wel verkopen

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Duidelijk een photoshop.

                      Maar zoiets zou toch echt wel verkopen
                      Idd Maar het is crisis voor iedereen...

                      Comment


                      • M3 Touring in Alpine White and 19" Style 220M light alloy wheels.


                        Omgebouwde E91

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                          Ook photoshop, maar andere foto genomen

                          Comment


                          • Is er uiterlijk een verschil tussen de S50B30 (3.0l) en de S50B32 (3.2l) motoren?
                            Kan je zoiets op't zicht herkennen, op motorvlak?

                            Comment


                            • Het grootste zichtbare verschil van buitenaf is het M power opschrift. Verder heeft een 3.2 dubbele Vanos...

                              3.0 links en 3.2 rechts
                              Bijgevoegde Bestanden

                              Comment


                              • Hier iemand gevonden die aan aardig stukje M5 kan euh 'rijden'. Wel muziek die niet echt past...

                                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                                Ook nog e34

                                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                Last edited by Jerain; 07/11/2008, 22:46.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  dat filmpje ook al eens gezien, 1 vd weinigen met een full SS als het waar is...

                                  Zo gaat dat ongeveer klinken ja, alleen niet met zo'n slippende koppeling...

                                  Dit kan trouwens verschillende oorzaken hebben:

                                  1. koppeling lichtjes versleten of gewoon helemaal,

                                  2. heeft hem in sport-stand staan en dan moet je echt voorzichtig doseren met gas en koppeling, is in het begin echt niet makkelijk. Minste dat je de voet tegen de gaspedaal zet maakt ie een hoop toeren en als je dan te traag je koppeling loslaat heb je dit. Bij deze wagen mag je pas vol gas geven als je de koppeling volledig hebt losgelaten.

                                  3. kerel kan gewoon helemaal niet schakelen en rijden.

                                  Mijn ervaring leert me dat ik maar 10% van de tijd ik rijd de sportknop gebruik, dit is gewoon niet nodig heeft zo al bakken koppel en kracht genoeg... Als ik dan toch die sportknop gebruik verschiet ik nog altijd van de kracht die deze wagen bezit. Gasrespons verdubbeld en baanligging word strakker, stuurt ook scherper en zwaarder. Laatst met 4 man erin kon ik het gewoon niet geloven...

                                  En foutief terugschakelen bij hogere snelheden met de sportknop aan is nefast voor de koppeling... Beste is een dot tussengas als je terugschakelt, leuk geluid ook trouwens

                                  Doet me eraan denken, ik ben voor deze met Jerre ook nog naar een andere gaan zien in de omgeving van munchen wat trouwens een zeeer leuke roadtrip heeft opgeleverd . Bij aankomst moest 1 van ons zijn rijbewijs laten kopieren en we kregen de wagen een tijdje mee zonder verkoper ofzo... Jerre reed als eerste en na 2 keer gas te geven begon die koppeling te slippen zonder zot te doen. Jerre wist niet wat hij meemaakte toen ie ermee mocht rijden, die blik op zijn gezicht vergeet ik nooit meer Toen we de sportknop probeerden was het helemaal over, pakte gewoon helemaal niet meer. Een kwartier later kon je gewoon niet meer boven 3000 toeren komen of het was van dat, echt raar hoe dat voelt. Die wagen had al veel meegemaakt dat voelde en zag je duidelijk aan meerdere kenmerken. Maar zoals gezegd was een leuke roadtrip oa naar BMW welt geweest en de limieten van de M3 eens opgezocht. Jerre was snamiddags wat moe en was naast mij aan het slapen terwijl ik rustig de wagen in de begrenzer reed, zowat 260 op GPS

                                  En zoals hier nog gezegd, koppeling is zogezegd een zwak punt van de M539 maar nu is het wel het beste compromis om relax te kunnen rijden en af en toe hard te gaan. Bij een sportkoppeling zal het vertrekken enzo veeel nukkiger gaan dan nu en kan je naart schijn niet meer rustig rijden, niet wat ik zoek dus en heb nog een factuur dat mijn koppeling een jaar geleden vervangen is
                                  Kerel, wat een post
                                  Je wordt nog een echte aw hoer!!!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                    Is er uiterlijk een verschil tussen de S50B30 (3.0l) en de S50B32 (3.2l) motoren?
                                    Kan je zoiets op't zicht herkennen, op motorvlak?
                                    Vanos ziet anders uit

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Het grootste zichtbare verschil van buitenaf is het M power opschrift. Verder heeft een 3.2 dubbele Vanos...

                                      3.0 links en 3.2 rechts
                                      opschrift was me zelfs nog nooit opgevallen

                                      Zijn alletwee wel met dubbele vanos, enkel is de unit "verbeterd"

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                        Hier iemand gevonden die aan aardig stukje M5 kan euh 'rijden'. Wel muziek die niet echt past...

                                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                                        Ook nog e34

                                        http://nl.youtube.com/watch?v=FXkJgWFYwZ8
                                        muziekje is heerlijk

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                          Kerel, wat een post
                                          Je wordt nog een echte aw hoer!!!
                                          Belange niet, enkel als het over BMW gaat

                                          Comment

                                          Working...
                                          X