Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenFilmpje...?
My ass ! Ik wil dat ding irl horen brullen.
Ik kom wel eens af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIdem hier!!
Race zal je niet snel zien idd.. Waar ga je die kopen als ik dat mag vragen, en heb je hem speciaal moeten bestellen, ik vermoed van wel?
Je hebt wel gelijk ivm BIV en taks, maar ik ben nu 20 en is me op deze moment iets te veel van het goede om af te staan aan die zakkenvullers... Ik zal wel sparen voor een M3, stukje voordeliger van taks! Of een RS4 B5 Ben er nog niet echt uit
Ik hou dat hier en jouw topic van de M5 zeker in het oog, dat wil ik horen janken en brullen
En idd zoals Sega zegt, irl zou nog beter zijn
Mja, BIV moet je bij de aankoopprijs rekenen. Aangezien toen ik de M5 kocht die zowat 4x minder kostte als toen ie nieuw was kan dat er nog wel af... Tax is idd redelijk veel maar dat weet je op voorhand en moet je erbij nemen, 5liter is 5 liter en je krijgt er zoveel van terug
Zo rap als het (eindelijk ) in orde is post ik wel eens een filmpje ofzo ja...
Als het nog eens AW tjoening meeting is kom ik wel af mss...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Zo gaat dat ongeveer klinken ja, alleen niet met zo'n slippende koppeling...
Dit kan trouwens verschillende oorzaken hebben:
1. koppeling lichtjes versleten of gewoon helemaal,
2. heeft hem in sport-stand staan en dan moet je echt voorzichtig doseren met gas en koppeling, is in het begin echt niet makkelijk. Minste dat je de voet tegen de gaspedaal zet maakt ie een hoop toeren en als je dan te traag je koppeling loslaat heb je dit. Bij deze wagen mag je pas vol gas geven als je de koppeling volledig hebt losgelaten.
3. kerel kan gewoon helemaal niet schakelen en rijden.
Mijn ervaring leert me dat ik maar 10% van de tijd ik rijd de sportknop gebruik, dit is gewoon niet nodig heeft zo al bakken koppel en kracht genoeg... Als ik dan toch die sportknop gebruik verschiet ik nog altijd van de kracht die deze wagen bezit. Gasrespons verdubbeld en baanligging word strakker, stuurt ook scherper en zwaarder. Laatst met 4 man erin kon ik het gewoon niet geloven...
En foutief terugschakelen bij hogere snelheden met de sportknop aan is nefast voor de koppeling... Beste is een dot tussengas als je terugschakelt, leuk geluid ook trouwens
Doet me eraan denken, ik ben voor deze met Jerre ook nog naar een andere gaan zien in de omgeving van munchen wat trouwens een zeeer leuke roadtrip heeft opgeleverd . Bij aankomst moest 1 van ons zijn rijbewijs laten kopieren en we kregen de wagen een tijdje mee zonder verkoper ofzo... Jerre reed als eerste en na 2 keer gas te geven begon die koppeling te slippen zonder zot te doen. Jerre wist niet wat hij meemaakte toen ie ermee mocht rijden, die blik op zijn gezicht vergeet ik nooit meer Toen we de sportknop probeerden was het helemaal over, pakte gewoon helemaal niet meer. Een kwartier later kon je gewoon niet meer boven 3000 toeren komen of het was van dat, echt raar hoe dat voelt. Die wagen had al veel meegemaakt dat voelde en zag je duidelijk aan meerdere kenmerken. Maar zoals gezegd was een leuke roadtrip oa naar BMW welt geweest en de limieten van de M3 eens opgezocht. Jerre was snamiddags wat moe en was naast mij aan het slapen terwijl ik rustig de wagen in de begrenzer reed, zowat 260 op GPS
En zoals hier nog gezegd, koppeling is zogezegd een zwak punt van de M539 maar nu is het wel het beste compromis om relax te kunnen rijden en af en toe hard te gaan. Bij een sportkoppeling zal het vertrekken enzo veeel nukkiger gaan dan nu en kan je naart schijn niet meer rustig rijden, niet wat ik zoek dus en heb nog een factuur dat mijn koppeling een jaar geleden vervangen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDuidelijk een photoshop.
Maar zoiets zou toch echt wel verkopen
Comment
-
-
Het grootste zichtbare verschil van buitenaf is het M power opschrift. Verder heeft een 3.2 dubbele Vanos...
3.0 links en 3.2 rechtsBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Hier iemand gevonden die aan aardig stukje M5 kan euh 'rijden'. Wel muziek die niet echt past...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ook nog e34
Last edited by Jerain; 07/11/2008, 22:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichtendat filmpje ook al eens gezien, 1 vd weinigen met een full SS als het waar is...
Zo gaat dat ongeveer klinken ja, alleen niet met zo'n slippende koppeling...
Dit kan trouwens verschillende oorzaken hebben:
1. koppeling lichtjes versleten of gewoon helemaal,
2. heeft hem in sport-stand staan en dan moet je echt voorzichtig doseren met gas en koppeling, is in het begin echt niet makkelijk. Minste dat je de voet tegen de gaspedaal zet maakt ie een hoop toeren en als je dan te traag je koppeling loslaat heb je dit. Bij deze wagen mag je pas vol gas geven als je de koppeling volledig hebt losgelaten.
3. kerel kan gewoon helemaal niet schakelen en rijden.
Mijn ervaring leert me dat ik maar 10% van de tijd ik rijd de sportknop gebruik, dit is gewoon niet nodig heeft zo al bakken koppel en kracht genoeg... Als ik dan toch die sportknop gebruik verschiet ik nog altijd van de kracht die deze wagen bezit. Gasrespons verdubbeld en baanligging word strakker, stuurt ook scherper en zwaarder. Laatst met 4 man erin kon ik het gewoon niet geloven...
En foutief terugschakelen bij hogere snelheden met de sportknop aan is nefast voor de koppeling... Beste is een dot tussengas als je terugschakelt, leuk geluid ook trouwens
Doet me eraan denken, ik ben voor deze met Jerre ook nog naar een andere gaan zien in de omgeving van munchen wat trouwens een zeeer leuke roadtrip heeft opgeleverd . Bij aankomst moest 1 van ons zijn rijbewijs laten kopieren en we kregen de wagen een tijdje mee zonder verkoper ofzo... Jerre reed als eerste en na 2 keer gas te geven begon die koppeling te slippen zonder zot te doen. Jerre wist niet wat hij meemaakte toen ie ermee mocht rijden, die blik op zijn gezicht vergeet ik nooit meer Toen we de sportknop probeerden was het helemaal over, pakte gewoon helemaal niet meer. Een kwartier later kon je gewoon niet meer boven 3000 toeren komen of het was van dat, echt raar hoe dat voelt. Die wagen had al veel meegemaakt dat voelde en zag je duidelijk aan meerdere kenmerken. Maar zoals gezegd was een leuke roadtrip oa naar BMW welt geweest en de limieten van de M3 eens opgezocht. Jerre was snamiddags wat moe en was naast mij aan het slapen terwijl ik rustig de wagen in de begrenzer reed, zowat 260 op GPS
En zoals hier nog gezegd, koppeling is zogezegd een zwak punt van de M539 maar nu is het wel het beste compromis om relax te kunnen rijden en af en toe hard te gaan. Bij een sportkoppeling zal het vertrekken enzo veeel nukkiger gaan dan nu en kan je naart schijn niet meer rustig rijden, niet wat ik zoek dus en heb nog een factuur dat mijn koppeling een jaar geleden vervangen is
Je wordt nog een echte aw hoer!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIs er uiterlijk een verschil tussen de S50B30 (3.0l) en de S50B32 (3.2l) motoren?
Kan je zoiets op't zicht herkennen, op motorvlak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHet grootste zichtbare verschil van buitenaf is het M power opschrift. Verder heeft een 3.2 dubbele Vanos...
3.0 links en 3.2 rechts
Zijn alletwee wel met dubbele vanos, enkel is de unit "verbeterd"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHier iemand gevonden die aan aardig stukje M5 kan euh 'rijden'. Wel muziek die niet echt past...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ook nog e34
http://nl.youtube.com/watch?v=FXkJgWFYwZ8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenKerel, wat een post
Je wordt nog een echte aw hoer!!!
Comment
Comment