Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMij altijd al, en de 3.0 had volgens mij en het net wel degelijk alleen maar vanos op de intake camshaft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHet grootste zichtbare verschil van buitenaf is het M power opschrift. Verder heeft een 3.2 dubbele Vanos...
3.0 links en 3.2 rechtsOorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenVanos ziet anders uitOorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenopschrift was me zelfs nog nooit opgevallen
Zijn alletwee wel met dubbele vanos, enkel is de unit "verbeterd"Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMij altijd al, en de 3.0 had volgens mij en het net wel degelijk alleen maar vanos op de intake camshaft...
Thanks gasten!!
Comment
-
M6 van een kennis van me.
meer bij exclu auto gezien.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenopschrift was me zelfs nog nooit opgevallen
Zijn alletwee wel met dubbele vanos, enkel is de unit "verbeterd"
De 3.2 een dubbele.
Ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWat ik heb vernomen is dat een 3.0 een enkele vanos heeft.
De 3.2 een dubbele.
Ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
Schijnt een voordeel te zijn als je zwaar motorisch wil gaan tunen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
mij de Blackseries graag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhier ook!
al vind ik dat het ding een manuele bak moet hebben, dat zou zo bruut zijn.. directe gasrespons met al dat koppel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenWat niet is kan je zelf maken. Leuk projectje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhier ook!
al vind ik dat het ding een manuele bak moet hebben, dat zou zo bruut zijn.. directe gasrespons met al dat koppel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenAls we het over gasrespons hebben, praten we over de ///M blokken van beejemwee
V8 in de nieuwe M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzo is dat.
V8 in de nieuwe M3
die oude hokken hebben dat ook, hebben niet heel de electronica die eerst nadenkt om het zo groen mogelijk te laten verlopen.
Maar je hebt gelijk, de nieuwe blokken en vooral de laatste electronica kan zo een snelle berekeningen maken dat je het zelf niet merkt
Comment
Comment