Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ik vind dat eigenlijk een beetje té voor op een M5
    Tot je dat in het echt hoort Is altijd nog een pak anders vind ik...
    Op zo'n M5 hoort wel een machtige V8 brul

Comment

• gewoon qua volume he.. 't klinkt super he daar ni van... maar to be honest doet dat een beetje afbreuk aan het 'sleeper' karakter vd M5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        gewoon qua volume he.. 't klinkt super he daar ni van... maar to be honest doet dat een beetje afbreuk aan het 'sleeper' karakter vd M5
        Hmm ja idd Soms vind ik een sleeper echt vet, soms ook niet... Voor een M5 of RS6 of dergelijke gaat sleeper voor mij niet op, standaard wel natuurlijk, zoals je zegt... In sleeper zie ik meer een oude volvo (bv. 850R), of oude Audi, kijk naar Avantus z'n 100 , enz. enz. Dat vind ik eerder sleepers, persoonlijk he

Comment

• Ik heb dat hier alleen maar gepost hoe kelleners dempers erbij klinken omdat RRD het daar altijd over heeft. Dit vind ik veel te luid, als de rest van de uitlaatlijn OEM is en enkel Kelleners dempers dan gaat het nog maar dit is erover...

Het was maar om die jankende V10 te overbrullen

Comment

• gaat die van u ni nog luider zijn Jerain?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              Dit is wat RRD wel ziet zitten denk ik.

2002 BMW M5; Supersprint Headers, race cats, X pipe and, kelleners mufflers

2002 BMW M5; Supersprint Headers, Race Cats, X-Pipe, and Kelleners Sport Mufflers

Kan wel niet rijden en bij het eerste filmpje staat de wagen nog koud denk ik
              Eigenlijk hou ik hier wel van, klinkt heel vet en racy.

Comment

• Kunt ge op een E36 M3 Coupe de achterste ruiten, elektrisch besturen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                  Kunt ge op een E36 M3 Coupe de achterste ruiten, elektrisch besturen?
                  Als ik het goed voorheb zijn de achterste ramen altijd gefixeerd bij een E36 coupé. Ik weet alleen niet of er een optie was om te laten kantelen naar buiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Als ik het goed voorheb zijn de achterste ramen altijd gefixeerd bij een E36 coupé. Ik weet alleen niet of er een optie was om te laten kantelen naar buiten.
                    En wat betekent dit dan juist?

What items were optional on the E36 M3 3.2?
                    The option list of the 3.2-liter E36 M3 continued largely unchanged from that of the 3.0-liter model, with the exception of a few new items including: Harmon/Kardon audio system, door-mounted side airbags (standard in North America from 9/97 production), power rear vent windows for the coupe (not available in North America), Extended Burl Walnut wood interior trim for the coupe and convertible (not available in North America), and the SMG gearbox (not available in North America).

Bron: http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=15

Comment

• Elektrisch openende achterste ruitjes.

Handig

Comment

• Ja dat zijn dus ruiten die naar buiten kunnen kantelen, zoals je ook vaak ziet bij de achterste ruitjes van een MPV. Ik was niet zeker of dat leverbaar is geweest op een E36 coupé, maar blijkbaar dus wel.

Comment

• Maar dus geen ruitjes die naar beneden schuiven zoals op een cabrio of, zoals de voorste ruiten?
                          Ze kantelen electrisch naar buiten...

Comment

• Ja, ze kantelen.

Comment

• Voila.

Comment

• Comment

• Trekt op niks ...

Comment

• wij waren er met een originele M6.Ma vroeg mij nu af isda puur kit?Of is daar ook iets motorisch aan gedaan?

Comment

• 'T kan zijn da't hem alleen voor het pakket is gegaan...of voor tuning en pakket...ik ben ni helderziend

Comment

• Wél een knap kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                          wij waren er met een originele M6.Ma vroeg mij nu af isda puur kit?Of is daar ook iets motorisch aan gedaan?
                                          Op zijn nummerplaat staat 507, dan zal er motorisch niet veel gebeurd zijn zeker?

Wat een smakeloos geheel btw...

Comment

Working...
                                          X