Die M3 break is echt overdreven,..!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSMG...
Persoonlijk heb ik nu voorkeur voor handbak, omdat je dan gewoon alles zelf onder controle hebt zogezegd... Heb geen flauw benul hoe ze alletwee rijden, dus heb ik niet veel te vertellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat dacht ik ook 20 jaar geleden...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenFerm hok. Zalige kleur... Juiste velgen! Echt lekker!
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenMijn ogen... Doe dat weg! Aaaaargh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenMaar dus geen ruitjes die naar beneden schuiven zoals op een cabrio of, zoals de voorste ruiten?
Ze kantelen electrisch naar buiten...
Zeer handig, hoor. Dat in combinatie met een zonnedak in klapstand => bekans gene airco nodig!
En 't geilste : dan hedde 4 ruitenhefferknoppen op uw middenconsole.Dat met de Chrome-Line interieur en het uitgebreid hout = GANZ GEIL !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWow!!!Ferm hok. Zalige kleur... Juiste velgen! Echt lekker! Auw...
Mijn ogen... Doe dat weg! Aaaaargh...
Tenzij op een E36 compact, hé Tommie?
En dat champagne binnenin is wel reeeetevet, hoor. Komt niet over op foto, maar lijkt zeer hard op mijn interieur. Echt knap.
(maar je moet voor lichte interieurs zijn inderdaad)
Edit : 't kan ook 'licht ecru' (Individual) zijn, not sure.
Comment
-
Ik ben zowiezo niet te vinden voor een licht interieur.
Nuja... Het is te zeggen. Ik vind lichte zetels écht supervet !!! maar alleen de zetels en stukken deurpaneel... Die onderzijde van dat dash in lichtere kleuren... Bweuk...
En ja... Ik vind die kleur best wel vet. Nu weet ik wel dat zulke kleuren lelijke smoelen kunnen trekken onder een bepaalde lichtinvalshoek... Maar toch... vet! En wat anders. Er is ook nog zo van dat Rubinrot ofzoeits... Ook echt wel vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten7200€, 160.000km, zwart leder, airco,...
Alleen de kap gaat niet meer elektrisch open.
Ik ben verliefd vrees ik. Prachtige kleur...
Prijs is best wel laag eigelijk
Comment
Comment