Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenik doe mee voor een cabrio. Maar enkel met wit interieur en de kuipzetels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten1 in djermany
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenHij een coupé, ik een coupé, jij cabrio, RRD sedan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenDE kuipzetels? Welke dan?
ooit eens een cabrio gezien met deze configuratie (zwarte buitenkleur en cognackleurig leder) en dat was af. de gewone zetels zijn zo gewoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenhaha idd
komt den uwen nog vele buiten ?
regelmatig toch ja .... maar toch veel te weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenregelmatig toch ja .... maar toch veel te weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenieder maand toch enkele keer ? of niet ...?
jaja zunne ...
elke week zelfs , maar het moet zo tof zijn om hele dagen met een M3 rond te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenjaja zunne ...
elke week zelfs , maar het moet zo tof zijn om hele dagen met een M3 rond te rijden
haha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenjaja zunne ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenElaba, als ge vindt dat hij niet genoeg buitenkomt wil ik daaar nog altijd een paar toerkes per week mee gaan toeren ze. IK wil bij gerust opofferen!!
als je hem komt kuisen mag je wel eens tot op het einde van de straat rijden hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentis wel wat raars met dienen M3
bwj is 1998 , maar hij heeft toch een 3.0 L
of zou daar een andere motor inzitten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenN.D.D.V.D.B heOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTot 08/1995 kon je de 3liter met 5 bak krijgen, nadien was het de 3.2 met 6bak.
Dus om te weten welke motor erin zit...ff kijken naar boite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen wat als die 3.0 eigenaar een 6-bak gestoken heeft?
Comment
Comment