Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het kan wel dat hij de 3.2 kapot gereden heeft en er een 3.0 in gestoken heeft, maar hij zal wel een fout in de advertentie zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Die moet een 3.2 hebben normaal gezien.
      Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Tot 08/1995 kon je de 3liter met 5 bak krijgen, nadien was het de 3.2 met 6bak.
      Dus om te weten welke motor erin zit...ff kijken naar boite
      Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      en wat als die 3.0 eigenaar een 6-bak gestoken heeft?
      Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Het kan wel dat hij de 3.2 kapot gereden heeft en er een 3.0 in gestoken heeft, maar hij zal wel een fout in de advertentie zijn.

de papieren spreken over een
      3.0 L van bwj 1998
      het is een 5 bak
      tis toch iets raars he ?

Comment

• Hij liegt gewoon over het bouwjaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Hij liegt gewoon over het bouwjaar?

nope ...
          ik heb de papieren gezien , de auto komt uit Engeland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            nope ...
            ik heb de papieren gezien , de auto komt uit Engeland
            En toch een links stuur???

Comment

• Chassisnr aan BMW geven....die weten direct te zeggen wat voor auto het is

Comment

• of gewoon zelf eens bekijken. Er staat altijd een letter in dat een jaartal vertegenwoordigt.

Comment

• laatste 7 tekens, 2 letters en 5 cijfers es doorgeven

van de VIN
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Misschien gejat en op een ander chassis gezet voor de papieren. Wel slecht gedaan dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Goed hé...
                      Het is een manier ja.

Comment

En toch een links stuur???
                        1ste eigenaar was een duits , en de 2de een engelsman volgens de koper

Comment

Chassisnr aan BMW geven....die weten direct te zeggen wat voor auto het is
                          Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          of gewoon zelf eens bekijken. Er staat altijd een letter in dat een jaartal vertegenwoordigt.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          laatste 7 tekens, 2 letters en 5 cijfers es doorgeven

van de VIN

thx voor de tips , ik geef ze hem door

Comment

de papieren spreken over een
                            3.0 L van bwj 1998
                            het is een 5 bak
                            tis toch iets raars he ?
                            Onmogelijk OEM. De papieren zullen mss eens in de wasmachine gezeten hebben

Trouwens in 1998 hadden ze die rode kleur niet meer op de M3 dacht ik?

Comment

hij staat redelijk vuil nu ...
                              als je hem komt kuisen mag je wel eens tot op het einde van de straat rijden hoor
                              Als uw adres begint met "E40" wil ik da wel eens overwegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Onmogelijk OEM. De papieren zullen mss eens in de wasmachine gezeten hebben

Trouwens in 1998 hadden ze die rode kleur niet meer op de M3 dacht ik?
                                Op de 3.0l werd Mugello Red, Bright Red.
                                En op de 3.2l werd het Imola Red....., maar pas vanaf 1998 als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Als uw adres begint met "E40" wil ik da wel eens overwegen
                                  ik zeg van mijn huis tot het einde van de straat ....

toch wel een dikke 100 m denk ik

Comment

hij staat redelijk vuil nu ...
                                    als je hem komt kuisen mag je wel eens tot op het einde van de straat rijden hoor
                                    graag. Mijn handjes dromen ervan om zo over nen M3 te mogen wrijven. Pm mij uw adres maar.

Comment

• Dinan

We schreven al eerder over het feit dat de Amerikaanse tuner Dinan bezig was met het vergroten van het 5 liter V10 blok dat we vinden in de M5 en M6 tot 5.7 liter. In plaats van 507 pk levert het blok dan maar liefst 628 (Amerikaanse) pk’s (dat is 637 Europeese pk’s) en 636 […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                        graag. Mijn handjes dromen ervan om zo over nen M3 te mogen wrijven. Pm mij uw adres maar.
                                        als ge dat echt eens wil doen pm mij maar wanneer jij kan komen

Comment

• In navolging van de M5-uitlaten...
                                          Eentje met Reuter Motorsport uitlaten, een Belg... Iemand die hem kent? Of iemand van het forum? Kar wordt in ieder geval niet gespaard En die M3 ook niet

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X