Het kan wel dat hij de 3.2 kapot gereden heeft en er een 3.0 in gestoken heeft, maar hij zal wel een fout in de advertentie zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie moet een 3.2 hebben normaal gezien.Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTot 08/1995 kon je de 3liter met 5 bak krijgen, nadien was het de 3.2 met 6bak.
Dus om te weten welke motor erin zit...ff kijken naar boiteOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen wat als die 3.0 eigenaar een 6-bak gestoken heeft?Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHet kan wel dat hij de 3.2 kapot gereden heeft en er een 3.0 in gestoken heeft, maar hij zal wel een fout in de advertentie zijn.
de papieren spreken over een
3.0 L van bwj 1998
het is een 5 bak
tis toch iets raars he ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHij liegt gewoon over het bouwjaar?
nope ...
ik heb de papieren gezien , de auto komt uit Engeland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennope ...
ik heb de papieren gezien , de auto komt uit Engeland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEn toch een links stuur???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenChassisnr aan BMW geven....die weten direct te zeggen wat voor auto het isOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenof gewoon zelf eens bekijken. Er staat altijd een letter in dat een jaartal vertegenwoordigt.Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenlaatste 7 tekens, 2 letters en 5 cijfers es doorgeven
van de VIN
thx voor de tips , ik geef ze hem door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende papieren spreken over een
3.0 L van bwj 1998
het is een 5 bak
tis toch iets raars he ?
Trouwens in 1998 hadden ze die rode kleur niet meer op de M3 dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhij staat redelijk vuil nu ...
als je hem komt kuisen mag je wel eens tot op het einde van de straat rijden hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenOnmogelijk OEM. De papieren zullen mss eens in de wasmachine gezeten hebben
Trouwens in 1998 hadden ze die rode kleur niet meer op de M3 dacht ik?
En op de 3.2l werd het Imola Red....., maar pas vanaf 1998 als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls uw adres begint met "E40" wil ik da wel eens overwegen
toch wel een dikke 100 m denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhij staat redelijk vuil nu ...
als je hem komt kuisen mag je wel eens tot op het einde van de straat rijden hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtengraag. Mijn handjes dromen ervan om zo over nen M3 te mogen wrijven. Pm mij uw adres maar.
Comment
-
In navolging van de M5-uitlaten...
Eentje met Reuter Motorsport uitlaten, een Belg... Iemand die hem kent? Of iemand van het forum? Kar wordt in ieder geval niet gespaard En die M3 ook niet
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
Comment