Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIn navolging van de M5-uitlaten...
Eentje met Reuter Motorsport uitlaten, een Belg... Iemand die hem kent? Of iemand van het forum? Kar wordt in ieder geval niet gespaardEn die M3 ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEuhm... Waar zie je dat die karren niet gespaard worden ?Als je ze al zo ziet vlammen door het verkeer op een 90 per uur baan, zullen ze nog wel meer uitsteken ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenNooit veroordelen wat je niet zeker weet.Ik zou feitelijk juist hetzelfde doen moest ik zo'n bak hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDat is waarIk zou feitelijk juist hetzelfde doen moest ik zo'n bak hebben
Ik durf zeker ook al eens knallen !Hell... Waarom zou je anders een M kopen.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik m'n bakjes afbeul.
Soit... Je hebt het zelf ook al wel door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDaarom ook dat ik het post.
Ik durf zeker ook al eens knallen !Hell... Waarom zou je anders een M kopen.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik m'n bakjes afbeul.
Soit... Je hebt het zelf ook al wel door.!! Je mag/moet er af en toe eens zot mee doen, daar heeft de M zelf ook plezier aan
En zo heb je haar lief, en zij jou
Jouw M is gewoon
Meer hoeft daar niet over gezegd te worden, rijden met da spel!
Volgende wordt mss, of zeker, een ///M
Sparen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenVolledig!! Je mag/moet er af en toe eens zot mee doen, daar heeft de M zelf ook plezier aan
En zo heb je haar lief, en zij jou
Jouw M is gewoon
Meer hoeft daar niet over gezegd te worden, rijden met da spel!
Volgende wordt mss, of zeker, een ///M
Sparen....
Als ik kan helpen met iets (ook via PM) dan doe ik dat graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenSega is uw ///M al ingeschreven?
Ik wil 'm wel is zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk rij tegenwoordig vaak via St Job naar Schilde en hoopte uw M te spotten maar is precies nog niet mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk rij tegenwoordig vaak via St Job naar Schilde en hoopte uw M te spotten maar is precies nog niet mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk had het links en rechts al lang opgemerkt dat je heftig aan het zoeken bent naar een M'etje.
Als ik kan helpen met iets (ook via PM) dan doe ik dat graag.Meer dan waarschijnlijk komt hij dan van Duitsland enz. enz. Je hoort zeker nog van mij
Ik pak u gewoon meeEn schoonpappie, om te vertalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat doe jij daar allemaal ??!,ken je trouwens die garage op de grote baan waar er een gele Hummer staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWacht... Ik zal eens een foto gaan trekken.
Waar is die frituur! Ik passeer daar ook vaak! Ik kom een frietje eten binnenkort, heel binnenkort
Comment
Comment