Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog een belg...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Pest me anders nog wat

Ik heb wel het goede nieuws gekregen dat alles geleverd is en woensdag kan ik naar PPE, eens zien wat ze er daar van maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
        In navolging van de M5-uitlaten...
        Eentje met Reuter Motorsport uitlaten, een Belg... Iemand die hem kent? Of iemand van het forum? Kar wordt in ieder geval niet gespaard En die M3 ook niet
        Euhm... Waar zie je dat die karren niet gespaard worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
          Euhm... Waar zie je dat die karren niet gespaard worden ?
          Ik ga er vanuit dat ze niet gespaard worden Als je ze al zo ziet vlammen door het verkeer op een 90 per uur baan, zullen ze nog wel meer uitsteken ook

Comment

• Nooit veroordelen wat je niet zeker weet.

Comment

Nooit veroordelen wat je niet zeker weet.
              Dat is waar Ik zou feitelijk juist hetzelfde doen moest ik zo'n bak hebben

Comment

Dat is waar Ik zou feitelijk juist hetzelfde doen moest ik zo'n bak hebben
                Daarom ook dat ik het post.

Ik durf zeker ook al eens knallen ! Hell... Waarom zou je anders een M kopen.

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik m'n bakjes afbeul.

Soit... Je hebt het zelf ook al wel door.

Comment

Daarom ook dat ik het post.

Ik durf zeker ook al eens knallen ! Hell... Waarom zou je anders een M kopen.

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik m'n bakjes afbeul.

Soit... Je hebt het zelf ook al wel door.
                  Volledig!! Je mag/moet er af en toe eens zot mee doen, daar heeft de M zelf ook plezier aan En zo heb je haar lief, en zij jou
                  Jouw M is gewoon
                  Meer hoeft daar niet over gezegd te worden, rijden met da spel!

Volgende wordt mss, of zeker, een ///M

Sparen....

Comment

Volledig!! Je mag/moet er af en toe eens zot mee doen, daar heeft de M zelf ook plezier aan En zo heb je haar lief, en zij jou
                    Jouw M is gewoon
                    Meer hoeft daar niet over gezegd te worden, rijden met da spel!

Volgende wordt mss, of zeker, een ///M

Sparen....
                    Ik had het links en rechts al lang opgemerkt dat je heftig aan het zoeken bent naar een M'etje.

Als ik kan helpen met iets (ook via PM) dan doe ik dat graag.

Comment

• Owja... Ik ben (momenteel) geen kaper meer .

Comment

• Sega is uw ///M al ingeschreven?
                        Ik wil 'm wel is zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Sega is uw ///M al ingeschreven?
                          Ik wil 'm wel is zien.
                          Nog niet. Nog een week of 2 wachten.

Comment

• Hij staat lekker in de garage te wachten. De kever is zijn plaatsje kwijt.

Comment

• Ik rij tegenwoordig vaak via St Job naar Schilde en hoopte uw M te spotten maar is precies nog niet mogelijk .

Comment

Ik rij tegenwoordig vaak via St Job naar Schilde en hoopte uw M te spotten maar is precies nog niet mogelijk .
                                Wat doe jij daar allemaal ??!

Comment

Ik rij tegenwoordig vaak via St Job naar Schilde en hoopte uw M te spotten maar is precies nog niet mogelijk .
                                  Wacht... Ik zal eens een foto gaan trekken.

Comment

Ik had het links en rechts al lang opgemerkt dat je heftig aan het zoeken bent naar een M'etje.

Als ik kan helpen met iets (ook via PM) dan doe ik dat graag.
                                    Ja als ge dat zou willen doen dan... Ik zeg dan, want da zal pas voor binnen een jaarke zijn denk Meer dan waarschijnlijk komt hij dan van Duitsland enz. enz. Je hoort zeker nog van mij

Ik pak u gewoon mee En schoonpappie, om te vertalen

Comment

• Greg, koop je eens een saab viggen. Veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Wat doe jij daar allemaal ??!
                                        fitnessen ,ken je trouwens die garage op de grote baan waar er een gele Hummer staat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                          Wacht... Ik zal eens een foto gaan trekken.
                                          ??!

Waar is die frituur! Ik passeer daar ook vaak! Ik kom een frietje eten binnenkort, heel binnenkort

Comment

Working...
                                          X