Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
    Wacht... Ik zal eens een foto gaan trekken.
    Dat mag altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
      ??!

Waar is die frituur! Ik passeer daar ook vaak! Ik kom een frietje eten binnenkort, heel binnenkort
      Die is in Deurne .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        fitnessen ,ken je trouwens die garage op de grote baan waar er een gele Hummer staat?
        Als je naar Schilde rijdt, iets daarna heb je lukoil?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
          Greg, koop je eens een saab viggen. Veel beter.
          FWD Met de mijne houdt je hem tot 100 per uur in de regen niet op de baan, wat is dat dan met een Viggen

Echt waar, ik heb een slome E39 520i gehad waar ik echt keer op keer plezier mee had (RWD)
          Nu met de Saab heb ik ook fun, versta me niet verkeerd, met die 225pk
          Maar hij mist echt die achterwielaandrijving spijtig genoeg EN een goeie wegligging, die al pak verbetert is door Koni's maar niet in de buurt komt van een iets sportievere BMW, laat staan een ///M! Idem voor de Viggen trouwens...

Comment

Die is in Deurne .
            F*ck Maar daar kom ik ook wel, dus komt goed

Comment

Iets voorbij de Quick.

Ken je trouwens More & Less in Zoersel ?

Comment

• Wat is dat, die sauna of ?!

Ken er al die namen niet hoor.

Comment

fitnessen ,ken je trouwens die garage op de grote baan waar er een gele Hummer staat?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  In die fitness komt Veronique de Cock ook, ooit is gehoord
                  Zie die af en toe is met ne E60 5-serie touring of ne 997 Carrera 4S

Comment

Wat is dat, die sauna of ?!

Ken er al die namen niet hoor.
                    Sxshop,zo'n oude hoeve.

Comment

• nee

Comment

Iets voorbij de Quick.

Ken je trouwens More & Less in Zoersel ?
                        Passeer ik altijd als ik naar die van ons rijdt
                        Op ne zondag druk daar, iets van meubels enz. ook zeker?

Comment

In die fitness komt Veronique de Cock ook, ooit is gehoord
                          Zie die af en toe is met ne E60 5-serie touring of ne 997 Carrera 4S
                          Ik kom enkel Phaedra Hoste regelmatig tegen met de auto,ze kijkt wel altijd leuk . Heb zin om er eens op te beuken met de auto.

Comment

Sxshop,zo'n oude hoeve.
                            Jep
                            Al binnengeweest mss? Heb het tot hiertoe op nen afstand bekeken

Comment

Ik kom enkel Phaedra Hoste regelmatig tegen met de auto,ze kijkt wel altijd leuk . Heb zin om er eens op te beuken met de auto.
                              Is gezien int stad, pfff geil doos, ge zou voor minder

Comment

Jep
                                Al binnengeweest mss? Heb het tot hiertoe op nen afstand bekeken
                                3x maar om andere redenen dan iets te kopen daar zenne .

Comment

• Comment

3x maar om andere redenen dan iets te kopen daar zenne .
                                    Haha
                                    Kheb uw kar trouwens nog nooit ni gezien, da vind ik straf
                                    Die zou ik direct herkennen anders...

Comment

• Was ook just aant denken om toch nog wa eens wa on-topic pics te placeren

Last edited by Greg; 18/11/2008, 01:00.

Comment

Haha
                                        Kheb uw kar trouwens nog nooit ni gezien, da vind ik straf
                                        Die zou ik direct herkennen anders...
                                        Ik geraak daar niet op de parking ,ik parkeer 'm op het fietspad achter de bosjes .
                                        M'n kar is toch regelmatig te zien in Brasschaat en omstreken.
                                        Ik ben je één keer tegengekomen met je 5serie vroeger maar toen was ik met de één serie.

Comment

Ik geraak daar niet op de parking ,ik parkeer 'm op het fietspad achter de bosjes .
                                          M'n kar is toch regelmatig te zien in Brasschaat en omstreken.
                                          Ik ben je één keer tegengekomen met je 5serie vroeger maar toen was ik met de één serie.
                                          Kzal hem nog wel is zien dan

Comment

Working...
                                          X