Oorspronkelijk geplaatst door Sega
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten??!
Waar is die frituur! Ik passeer daar ook vaak! Ik kom een frietje eten binnenkort, heel binnenkort
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenfitnessen,ken je trouwens die garage op de grote baan waar er een gele Hummer staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenGreg, koop je eens een saab viggen. Veel beter.Met de mijne houdt je hem tot 100 per uur in de regen niet op de baan, wat is dat dan met een Viggen
Echt waar, ik heb een slome E39 520i gehad waar ik echt keer op keer plezier mee had (RWD)
Nu met de Saab heb ik ook fun, versta me niet verkeerd, met die 225pk
Maar hij mist echt die achterwielaandrijving spijtig genoeg EN een goeie wegligging, die al pak verbetert is door Koni's maar niet in de buurt komt van een iets sportievere BMW, laat staan een ///M! Idem voor de Viggen trouwens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDie is in Deurne.
Maar daar kom ik ook wel, dus komt goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenAls je naar Schilde rijdt, iets daarna heb je lukoil?!
Ken je trouwens More & Less in Zoersel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenfitnessen,ken je trouwens die garage op de grote baan waar er een gele Hummer staat?
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenAls je naar Schilde rijdt, iets daarna heb je lukoil?!, ooit is gehoord
Zie die af en toe is met ne E60 5-serie touring of ne 997 Carrera 4S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat is dat, die sauna of ?!
Ken er al die namen niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIets voorbij de Quick.
Ken je trouwens More & Less in Zoersel ?
Op ne zondag druk daar, iets van meubels enz. ook zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIn die fitness komt Veronique de Cock ook, ooit is gehoord
Zie die af en toe is met ne E60 5-serie touring of ne 997 Carrera 4S. Heb zin om er eens op te beuken met de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenSxshop,zo'n oude hoeve.
Al binnengeweest mss? Heb het tot hiertoe op nen afstand bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk kom enkel Phaedra Hoste regelmatig tegen met de auto,ze kijkt wel altijd leuk. Heb zin om er eens op te beuken met de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenJep
Al binnengeweest mss? Heb het tot hiertoe op nen afstand bekeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten3x maar om andere redenen dan iets te kopen daar zenne.
Kheb uw kar trouwens nog nooit ni gezien, da vind ik straf
Die zou ik direct herkennen anders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHaha
Kheb uw kar trouwens nog nooit ni gezien, da vind ik straf
Die zou ik direct herkennen anders...,ik parkeer 'm op het fietspad achter de bosjes
.
M'n kar is toch regelmatig te zien in Brasschaat en omstreken.
Ik ben je één keer tegengekomen met je 5serie vroeger maar toen was ik met de één serie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk geraak daar niet op de parking,ik parkeer 'm op het fietspad achter de bosjes
.
M'n kar is toch regelmatig te zien in Brasschaat en omstreken.
Ik ben je één keer tegengekomen met je 5serie vroeger maar toen was ik met de één serie.
Comment
Comment