Zo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZalig, William Blake in je garage!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenZo
Niet slecht bedoeld maar ik snap het niet echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDat jij die kar zo kan laten staan vind ik straf. Voor die paar euro's die je dan meer betaald had ik dat hok al lang ingeschreven en gaan knallen, toen het nog een beetje goed weer was
Niet slecht bedoeld maar ik snap het niet echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat noem jij een paar Euro? Bij mij stopt dat bij 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat noem jij een paar Euro? Bij mij stopt dat bij 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk weet niet wat dat wachten opbrengt? 100 euro? Paar keer gas geven en je bent het toch kwijt met dit hok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJerain! Morgen de grote dag!
Enneuh, het is niet op 1 dag gefixt he
Ben wel eens benieuwd wat hij standaard gaat geven op de bank, wil ook het verschil met de sportknop wel eens weten...
Morgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenJazeker, eindelijk he . Het is eigenlijk nog sneller dan ik had gedacht...
Enneuh, het is niet op 1 dag gefixt he
Ben wel eens benieuwd wat hij standaard gaat geven op de bank, wil ook het verschil met de sportknop wel eens weten...
Morgen
Ik reserveer alvast een ritje.
Ben eens benieuwd wat voor verschil die zal geven met de Eisenmanns.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet was toch een verschil van een paar honderd euro als ik me niet vergis.
Ik dacht dat het een 110 euro verschil maakt voor de BIV... daar ging ik in de zomer 1X voor tanken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenFAK, die kar gaat zo vet zijn als die af is!
Ik reserveer alvast een ritje.
Ben eens benieuwd wat voor verschil die zal geven met de Eisenmanns.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenWel eigenlijk maakt het niet uit, het is zijn keuze en hij zal er wel een reden voor hebben. Ik wou zoals gewoon even mijn mening geven
Ik dacht dat het een 110 euro verschil maakt voor de BIV... daar ging ik in de zomer 1X voor tanken
Je moet niet alles van mij direct als een aanval beschouwen hé
Maar ik was in de veronderstelling dat je dacht dat het hier om 20 EUR ging ofzo.
Comment
Comment