Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Dat jij die kar zo kan laten staan vind ik straf. Voor die paar euro's die je dan meer betaald had ik dat hok al lang ingeschreven en gaan knallen, toen het nog een beetje goed weer was

Niet slecht bedoeld maar ik snap het niet echt
    Ach... Ik heb al zo lang moeten wachten... En ik moest ook wachten op BMW Bornem hé. Ik hedbpas een afspraak kunnen versieren de 12de voor een keuring voor gelijkvormigheidsattest... Ik snap nog altijd niet waarom dat zo lang moet duren... Dat was dus zowiezo 3 weken wachten vooraleer ik hem nog maar kon inschrijven. Dusja... Het goed weer was toen al lang voorbij. Maar ik heb nog een paar mooie winterse dagen besteld. Gaat goed komen.

Nu nog 2 weken wachten en daardoor bijna 300€ in broek kunnen houden. Mja...

bijna 300€ is bijna 300€ hé.

Comment

• *Leest deze laatste pagina*

Eeej gasten... Gene stress !

Comment

• Hangen er geen transitplaten op eigelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Je moet niet alles van mij direct als een aanval beschouwen hé

Maar ik was in de veronderstelling dat je dacht dat het hier om 20 EUR ging ofzo.
          Oh maar ik beschouwde dat helemaal niet als aanval hoor, wou gewoon niet teveel offtopic gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Ach... Ik heb al zo lang moeten wachten... En ik moest ook wachten op BMW Bornem hé. Ik hedbpas een afspraak kunnen versieren de 12de voor een keuring voor gelijkvormigheidsattest... Ik snap nog altijd niet waarom dat zo lang moet duren... Dat was dus zowiezo 3 weken wachten vooraleer ik hem nog maar kon inschrijven. Dusja... Het goed weer was toen al lang voorbij. Maar ik heb nog een paar mooie winterse dagen besteld. Gaat goed komen.

Nu nog 2 weken wachten en daardoor bijna 300€ in broek kunnen houden. Mja...

bijna 300€ is bijna 300€ hé.
            Ahzo, kende het volledige verhaal ook niet. 300 euro is misschien wel de moeite, maar met de M direct de baan op kunnen ook .

Trouwens hoe kom je aan die 300 euro? Toch niet enkel BIV?

Oh ja, die mooi winterse dagen zijn meer dan welkom!

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• M3 - 335i...

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Autobahn top 5 featuring M3 E93 & G-Power M6 cabrio....

Comment

• Top 5 met uiteraard de A9 Leipzig - Berlijn

Comment

Top 5 met uiteraard de A9 Leipzig - Berlijn
                      Nu mist die wel een knallende RS6 Avant met Zwitserse plak......

Comment

• Heeft ook al een knalblauwe RS2 gezien

Comment

Heeft ook al een knalblauwe RS2 gezien
                          In ne flits

Comment

• Damn wat moet het zalig zijn om met een onbegrensde, snelle kar 's nachts tegen 250+ over een donkere Autobahn te knallen
                            LL had jij daar video van de Sechs 's nachts op de Autobahn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Damn wat moet het zalig zijn om met een onbegrensde, snelle kar 's nachts tegen 250+ over een donkere Autobahn te knallen
                              LL had jij daar video van de Sechs 's nachts op de Autobahn?

Iets meer ontopic daar

Comment

Damn das een droom
                                Al van kinds af aan kick ik daarop, dan reden we al tegen een vlot tempo, het was volledig donker, plots even licht en vlamt er een snelle kar brullend voorbij met een ongelofelijk snelheidsverschil, mijn ouders riepen dan meestal iets van "zot" ofzo en ik zat er met een smile van hier tot ginder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Damn das een droom
                                  Al van kinds af aan kick ik daarop, dan reden we al tegen een vlot tempo, het was volledig donker, plots even licht en vlamt er een snelle kar brullend voorbij met een ongelofelijk snelheidsverschil, mijn ouders riepen dan meestal iets van "zot" ofzo en ik zat er met een smile van hier tot ginder
                                  Herkenbaar

Comment

• Same here, voor zover ik me het kan herinneren ben ik van kinds af aan altijd ononderbroken wakker geweest onderweg naar het Zuiden....en zodra de oogleden van moeder en zus het verloren van de zwaartekracht ging de naald flink omhoog.

Comment

Same here, voor zover ik me het kan herinneren ben ik van kinds af aan altijd ononderbroken wakker geweest onderweg naar het Zuiden....en zodra de oogleden van moeder en zus het verloren van de zwaartekracht ging de naald flink omhoog.
                                      Haha echt he! En stiekem meegluren op die teller om te zien hoe snel we wel niet gingen Pfff waar zijn die tijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        M3 - 335i...

+ YouTube Video
                                        ik vraag me af of die mods aan die M3 toch nog wat betrouwbaar zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Knap!

Die lip zou ik ook durven plaatsen op een M3, ik vind 't niet mooi dat de standaard bumper niet diep genoeg komt...

Comment

Working...
                                          X