Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd. hier passen die zwarte velgen perfect bij. Het contrast met al het andere zwart/wit staat hem goed!

Comment

• Juist deze foto tegengekomen op mijn harde schijf, nooit echt aandacht aan besteed... Is dit een CS of niet? En is een CS zeldzaam?

Comment

• Kan je zo niet echt zien hé.
        Of toch heel moeilijk.

Het kan zijn dat het een CS is. Hij heeft in elk geval de velgen....

Hoeveel CS'en er zijn? Nogal moeilijk om op te antwoorden. Zo'n Competition is eigenlijk een optiepakket dat te bestellen was indertijd hé. Dan kreeg je het alcantara stuurwiel en pook, CSL velgen, grotere remschijven, CSL stuurinstelling en nog wat dingen...

Comment

• Pakketje kostte zo'n 5.000€ ongeveer. En als ik het goed voorheb, heb ik eens ergens gelezen dat er veel Interlagosblauwe zijn. Het kan dus goed zijn dat diegene die je gepost hebt ééntje is.

Moest ik voor m'n E46 M gaan. Ik zou zowiezo een Competition zoeken.

Comment

• Die velgen en de kleur deden mij idd vermoeden dat het er eentje is...

Comment

• Is redelijk zeldzaam omdat dat pakket pas laat geïntrodueert was, omdat de csl uitverkocht was, maar het blijft gewoon een pakket.

Comment

• True...

Maar hoe zeldzaam ? Da's een vraagteken. Er zijn er toch genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  Pakketje kostte zo'n 5.000€ ongeveer. En als ik het goed voorheb, heb ik eens ergens gelezen dat er veel Interlagosblauwe zijn. Het kan dus goed zijn dat diegene die je gepost hebt ééntje is.

Moest ik voor m'n E46 M gaan. Ik zou zowiezo een Competition zoeken.
                  In Schilde staat er zo eentje te koop, lichtgrijs, Competition packet.
                  Toen eens bij de eigenaar gestopt, maar geen prijs gevraagd... Later op internet kwam ik hem tegen en hij vroeg 42500€ Wel eentje van 2005 met 20,000km denk ik...
                  Last edited by Greg; 20/11/2008, 14:13.

Comment

• Bon,

wat kan ik allemaal doen met het chassisnummer van een duitse wagen, hier in België?
                    Kan ik daar bepaald opzoekingswerk mee verrichten?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                      Bon,

wat kan ik allemaal doen met het chassisnummer van een duitse wagen, hier in België?
                      Kan ik daar bepaald opzoekingswerk mee verrichten?

Thx!
                      Gewoon bij de BMW stealer langs gaan. Die kan je de nodige info geven over die wagen.

Ik zei BMW stealer omdat het toch wss over een M3 gaat

Comment

• Mijn favoriete M: de E90 M3 Limousine FL

Comment

• Enkel wat dikkere velgen onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Enkel wat dikkere velgen onder.
                            Bwa ik denk dat ik deze toch liever heb dan de 19" M3, die vind ik wat "te", zeker op deze kleur.

Comment

• Alhoewel

Comment

• meer info over deze voorlip?

vind het wel knap.. niet echt noodzakelijk maar toch leuk extra

Comment

• Vorsteiner ?

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nah, laat die voorlip maar zijn..

ik vind een E90 M3 perfect qua hoogte, breedte gewoon in standaardvorm met de 19 inchers.

enkel de uitlaat zou ik veranderen, want die dikke backbox is echt geen zicht..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Fak!!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X