Waarom heeft die oranje reflectoren? US spec ofzo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenenkel de uitlaat zou ik veranderen, want die dikke backbox is echt geen zicht..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIn Schilde staat er zo eentje te koop, lichtgrijs, Competition packet.
Toen eens bij de eigenaar gestopt, maar geen prijs gevraagd... Later op internet kwam ik hem tegen en hij vroeg 42500€ Wel eentje van 2005 met 20,000km denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGewoon bij de BMW stealer langs gaan. Die kan je de nodige info geven over die wagen.
Ik zei BMW stealer omdat het toch wss over een M3 gaat
En moet dat Bornem zijn? Of maakt het niet uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk weet dewelke dat is. Ik ben er weg van ! Ik zou die durven kopen... Eigenlijk is die prijs niet overdreven. Akkoord! Het is veel. Maar als ik voor m'n E46 M zou gaan. Ik zou hem zeer zeker overwegen.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=148166465
Tell me!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenGreat!
Eender welke officiële stealer. Ken je niemand bij BMW Stealers? Zie dat ze er iets voor aanrekenen. Als je wil mag je me het chassisnr PM'en. Ik moet morgen bij m'n stealer zijn. Dan vraag ik wel even eenn printoutje en stuur het je door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenZoek je'n opvolger voor Snoop?
Tell me!
Ik zoek altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk weet dewelke dat is. Ik ben er weg van ! Ik zou die durven kopen... Eigenlijk is die prijs niet overdreven. Akkoord! Het is veel. Maar als ik voor m'n E46 M zou gaan. Ik zou hem zeer zeker overwegen.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=148166465Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDa's ook waar!
Alhoewel ik meer en meer een SMG zou durven nemen bij een E46 M. Pas op... Nog altijd liever zelf in de pot roeren... maar toch.
En over die kleur... Ik rij nu met een Look-a-like CSL Touring. Die kleur is gewoonweg geil! Superzalige kleur voor mij persoonlijk... Dusja.
Die kar is gewoon echt dik als je die ziet staan, vetter dan op de foto's... Die gast verkoopt caravans enz. in Schilde, laatste maanden rijdt hij reed met garageplaten, en nu de laatste maand heb ik hem niet meer gezien Ofwel verkocht of veilig weggesteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSame here, voor zover ik me het kan herinneren ben ik van kinds af aan altijd ononderbroken wakker geweest onderweg naar het Zuiden....en zodra de oogleden van moeder en zus het verloren van de zwaartekracht ging de naald flink omhoog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenGreat!
mailen naar Kundenbetreuung@bmw.de
volgende mail
Hallo,
Welche Serienausstattung ab Werk hat meine BMW xxx coupe Exx, auch gerne dem Polstercode und Originallack unter Angabe der WBAxxxx
Mit Freundliche grüssenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb jij nu nog altijd geen M3 gevonden STA? Allez kom, als mijn examens gedaan zijn zal ik je eens helpen. Binnen een week heb jij dan een goede M3.
Ik hou je aan je woord!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenals het om een Duitse wagen gaat:
mailen naar Kundenbetreuung@bmw.de
volgende mail
als chassisnummer (wbaxxxxx....) zijn de laatste 7 tekens voldoende. Dat zijn 2 letters en 5 cijfers. Normaal gezien vrij snel antwoord.
Comment
-
Is werkelijk in nieuwstaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHeb die kar al een paar keer van heel dichtbij bekeken en die ziet er, zoals hij vermeldt, echt nog wel in superstaat uit
Die kar is gewoon echt dik als je die ziet staan, vetter dan op de foto's... Die gast verkoopt caravans enz. in Schilde, laatste maanden rijdt hij reed met garageplaten, en nu de laatste maand heb ik hem niet meer gezien Ofwel verkocht of veilig weggesteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb 'm 5 dagen geleden nog zien staan naast die caravanwinkel.
Of van die stoefers of dikke nekken die niks van auto's kennen, maar die kopen dat meestal nieuw...
Comment
Comment