Het begin van het einde.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenze zouden beter de auto's lichter maken!
Minder veiligheidseisen (toch teveel volk op aarde) -> minder gewicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten*wacht ongeduldig op gTa's mening hierover*
Is toch niet meteen "nieuws", dacht ik? Vroeger zijn ook al zo'n berichten verschenen. Dat de M-versie van de X6 een dubbele turbo zou krijgen, was vroeger ook al geopperd, en toen is dacht ik ook al gezegd hier dan een M-versie van de X6 niet echt M-worthy zou zijn. Ik vind 't in ieder geval geen slechte zet, marketingwise dan. Heb vroeger ook al geopperd : de extra letter(s) doen méér verkopen. B.v. de X5 4.6is en 4.8is -> nice, maar mochten die nog een tik meer "M" eruit gezien hebben, en ook X5 M geheten hebben, ofzo, dan zouden ze m.i. ook meer verkocht hebben. B.v. "ML 63 AMG" klinkt toch ook beter dan "ML 620"?
Ik weiger te geloven dat BMW alle atmosferische motoren zal laten verdwijnen. In een X6 M vind ik een rete-nerveuze atmosferische motor niet nodig, hell, 't ding weegt 17 ton en heeft een automaat! In een M3 is dat echter andere koek, daar is dat wel een heus pluspunt. En 'k geloof niet meteen dat daar het atmosferisch tijdperk ten einde is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMinder veiligheidseisen (toch teveel volk op aarde)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteniets waar je niets van kent moet je afblijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBMW 2002 turbo, ° 1973.
Dat je dat maar weet.
Rommel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMjah, alles is rommel.
Nee hoor.
Zo'n 2002 Turbo was gewoon ongelooflijk onbetrouwbaar. Problemen met turbo's, warmte-afvoer, smering, etc.. die dingen vlogen in brand of liepen kapot terwijl je erop stond te kijken.
Desalniettemin superdikke gebakjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat bedoel ik ook. 't Is niet omdat zo'n ouw krel onbetrouwbaar is, dat het rommel is. Reed gigantisch goed, en dat maakt 't allemaal OK. Lancia Delta Integrale is ook een miseriebeest ongelofelijk, maar 'k zie nog niet veel mensen dat "rommel" noemen...
Ja nee duuh.
Dat bedoelde ik dan ook met 'rommel' hé.
Comment
-
Comment