Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het begin van het einde.

Comment

• ze zouden beter de auto's lichter maken!

Comment

• stom, en erg jammer!

iets waar je niets van kent moet je afblijven

Comment

• Misschien dat ze het alleen op de x6M doen, daar past het nog wel bij. In een m3 zou het echt niet kunnen, ik ben benieuwd wat er van komt

Comment

• Comment

• verlaagd + spacers

AF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                ze zouden beter de auto's lichter maken!
                Gvd, groene bol kerel!
                Minder veiligheidseisen (toch teveel volk op aarde) -> minder gewicht.

Comment

• *wacht ongeduldig op gTa's mening hierover*
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• dubbele bah!

BMW Motorsport =/= SUV's
                    BMW Motorsport =/= turbo's

Ni goe bezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      *wacht ongeduldig op gTa's mening hierover*
                      Sorry maar het forum weigert een bericht met enkel het woord "Kak!" in te plaatsen.

Is toch niet meteen "nieuws", dacht ik? Vroeger zijn ook al zo'n berichten verschenen. Dat de M-versie van de X6 een dubbele turbo zou krijgen, was vroeger ook al geopperd, en toen is dacht ik ook al gezegd hier dan een M-versie van de X6 niet echt M-worthy zou zijn. Ik vind 't in ieder geval geen slechte zet, marketingwise dan. Heb vroeger ook al geopperd : de extra letter(s) doen méér verkopen. B.v. de X5 4.6is en 4.8is -> nice, maar mochten die nog een tik meer "M" eruit gezien hebben, en ook X5 M geheten hebben, ofzo, dan zouden ze m.i. ook meer verkocht hebben. B.v. "ML 63 AMG" klinkt toch ook beter dan "ML 620"?

Ik weiger te geloven dat BMW alle atmosferische motoren zal laten verdwijnen. In een X6 M vind ik een rete-nerveuze atmosferische motor niet nodig, hell, 't ding weegt 17 ton en heeft een automaat! In een M3 is dat echter andere koek, daar is dat wel een heus pluspunt. En 'k geloof niet meteen dat daar het atmosferisch tijdperk ten einde is...
                      Last edited by ; 01/12/2008, 14:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Minder veiligheidseisen (toch teveel volk op aarde)

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          iets waar je niets van kent moet je afblijven
                          BMW 2002 turbo, ° 1973.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            BMW 2002 turbo, ° 1973.

Dat je dat maar weet.

Rommel

Comment

• Mjah, alles is rommel.

Comment

Mjah, alles is rommel.

Nee hoor.

Zo'n 2002 Turbo was gewoon ongelooflijk onbetrouwbaar. Problemen met turbo's, warmte-afvoer, smering, etc.. die dingen vlogen in brand of liepen kapot terwijl je erop stond te kijken.

Desalniettemin superdikke gebakjes.

Comment

• Dat bedoel ik ook. 't Is niet omdat zo'n ouw krel onbetrouwbaar is, dat het rommel is. Reed gigantisch goed, en dat maakt 't allemaal OK. Lancia Delta Integrale is ook een miseriebeest ongelofelijk, maar 'k zie nog niet veel mensen dat "rommel" noemen...

Comment

Dat bedoel ik ook. 't Is niet omdat zo'n ouw krel onbetrouwbaar is, dat het rommel is. Reed gigantisch goed, en dat maakt 't allemaal OK. Lancia Delta Integrale is ook een miseriebeest ongelofelijk, maar 'k zie nog niet veel mensen dat "rommel" noemen...

Ja nee duuh.

Dat bedoelde ik dan ook met 'rommel' hé.

Comment

• BMW Turbo F1 van 0 naar 360 dagen tot Wereld Kampioen

Comment

• M5 E39

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat een gek.

Comment

Working...
                                          X