Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
    M5 E39

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    PFL is toch zo lelijk vanbinnen he. Dat hout

Erg dom om op zo'n straatjes zo te rijden en het dan nog op youtube zetten

Die van hem is blijkbaar nog begrensd

Comment

• toch wel unieke(350stuks) M3 GT te koop in ons landje(speciale kleur,britisch racing green,295pk etc...)
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Vet machien.

Comment

• Idd vet! Heb zelf nog getwijfeld om er een te kopen. Ik zou het gewoon niet over mijn hart krijgen om hier mee door te rijden... Als collectorsitem is het leuk en gaat hij ooit nog veel meer waard zijn.

Maar wat heb je aan een M als je er niet mee kan/gaat rijden waar hij voor gemaakt is...

Zou graag nog ooit een goedkope e36 M3 3.2 coupe full black willen die het nog waard is om op te maken... Niet te vinden

Comment

• zou mij niet veel kunnen schelen, steek zo'n M3 GT onder mijn gat en ik stamp dat plat

rijder moeten die auto's doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              zou mij niet veel kunnen schelen, steek zo'n M3 GT onder mijn gat en ik stamp dat plat

rijder moeten die auto's doen!

Dan had ik me, als ik u was, toch geen Mini gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Dan had ik me, als ik u was, toch geen Mini gekocht
                ik heb niks gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                  toch wel unieke(350stuks) M3 GT te koop in ons landje(speciale kleur,britisch racing green,295pk etc...)
                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Jammer dat de eigenaar 'm niet origineel gehouden heeft en achteraan de lichten met gele pinkers niet liet zitten.

Gelukkig is dat een easily reversible mod.

Comment

• groen

wat een vet ding.
                    Alleen maar je niet afzonderlijk kijken naar die sideskirts... blijf ik zo wat auto5 vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Jammer dat de eigenaar 'm niet origineel gehouden heeft en achteraan de lichten met gele pinkers niet liet zitten.

Gelukkig is dat een easily reversible mod.
                      Ik zou ook zweren dat ie lager ligt dan OEM.

Comment

• Ik heb de E36 M3 GT nooit mooi gevonden. Ik vind die gesmede velgen van de cabrio niet zo mooi (zie veel liever de velgen van de 3.2 coupé), ik vind de voorspoiler gigantisch overdone (standaard lipje is veel discreter), de achtervleugel vind ik lelijk, het groen vind ik geen mooie groentint, oranje pinkers achter / witte pinkers voor, ...

Ik zou er echt m'n geld niet aan willen geven. Wél owv z'n collector's value, maar voor de rest?

Liever een gewone E36 M3 eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Ik zou ook zweren dat ie lager ligt dan OEM.
                          Doet 'ie.

En 'ie heeft vreemdsoortige halo's rond z'n mistlichten zweven precies.

Comment

Doet 'ie.

En 'ie heeft vreemdsoortige halo's rond z'n mistlichten zweven precies.
                            Fow show

Vind het ok raar dat hij helemaal herspoten is...

De M om te hebben als collectorsitem blijft een mint, zwarte e30 sportevo imo.

Comment

• No. Een E46 GTR.

Edit : of neen, een originele E39 M5 touring.

Of nog beter : de éne M8 die er ooit was (rode proto, carbonfibre koetswerk)

Comment

No. Een E46 GTR.

Edit : of neen, een originele E39 M5 touring.

Of nog beter : de éne M8 die er ooit was (rode proto, carbonfibre koetswerk)
                                Fout.

Ik herhaal, liever een mint zwarte e30 sport evo dan die 3 samen

Comment

• Oké, jij neemt jouw SportEVo, ik de drie andere.

Ik verkoop die E39 M5 touring dan, en ik koop er dan een SportEvo, een mint Alpina B6 3.5S, een E30 M3 cabrio 2.5, een Cecotto en een ex-DTM E30 M3 van.

Sta jij daar mooi met je zwarte ding.

Comment

Fout.

Ik herhaal, liever een mint zwarte e30 sport evo dan die 3 samen
                                    Ik volg u volledig.

Comment

Oké, jij neemt jouw SportEVo, ik de drie andere.

Ik verkoop die E39 M5 touring dan, en ik koop er dan een SportEvo, een mint Alpina B6 3.5S, een E30 M3 cabrio 2.5, een Cecotto en een ex-DTM E30 M3 van.

Sta jij daar mooi met je zwarte ding.
                                      Spijtig, aangezien je wrslk niet eens een e39 M5 touring kan bezitten

Soit je weet wat ik bedoel, SportEvo boven alles!

Comment

Spijtig, aangezien je wrslk niet eens een e39 M5 touring kan bezitten

Soit je weet wat ik bedoel, SportEvo boven alles!
                                        straf,enige E39 M5 touring in het bezit van G. RICHTER,M ingenieur patron
                                        in ieder geval,imo is de sedan veel knapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                          straf,enige E39 M5 touring in het bezit van G. RICHTER,M ingenieur patron
                                          in ieder geval,imo is de sedan veel knapper

Ik twijfel nog steed of dat echt is en als dat zo is vind ik het fout.

Trouwens die breedte van de achterbanden

edit: ook geen OEM velgen dus

Comment

Working...
                                          X