Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=141162588

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Alex Roy

fak die gast is zalig
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Ik zoek foto's van een BMW M3 coupé (E92), met 18 Inch velgen*, Space grau metallic, en rode (lederen) bekleding vanbinnen Ik ben erop zoek naar, maar vind dus écht niks
        44 pagina's op autogespot van de E92,zal wel ergens zo éne tussen zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
          44 pagina's op autogespot van de E92,zal wel ergens zo éne tussen zitten

Da's Sparkling graphite.
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Da's Sparkling graphite.
            oeps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
              Alex Roy

fak die gast is zalig

Een dikke arrogante eikel, bedoel je toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Ik wist niet dat er 2 verschillende Polizia Stradale M5's waren! Extreem vet toch En dan die Bentley

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Ik wist niet dat er 2 verschillende Polizia Stradale M5's waren! Extreem vet toch En dan die Bentley
                  En die CL

Comment

• Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Drie zelfs. De linkse is de 144B, exacte kopie van de 144A, maar met minder km's. De zwarte is de 144R
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• M5 Fake of niet?

Ik reed dit weekend achter een M5 (nieuw model), maar het totaalbeeld klopte niet? hij had de achterbumper, de grill's op de zijkant, hij had de 4 uitlaten, maar toch leek het niet te kloppen. Zeker toen ik die 4 uitlaten zag. 2 daarvan mooi in metallic, de andere 2 waren zwart. Stoot een M5 zijn gassen uit via alle vier de uitlaten, of slechts door 2? Jammer genoeg geen foto's, was donker en ik had mijn fototoestel niet mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                          Ik reed dit weekend achter een M5 (nieuw model), maar het totaalbeeld klopte niet? hij had de achterbumper, de grill's op de zijkant, hij had de 4 uitlaten, maar toch leek het niet te kloppen. Zeker toen ik die 4 uitlaten zag. 2 daarvan mooi in metallic, de andere 2 waren zwart. Stoot een M5 zijn gassen uit via alle vier de uitlaten, of slechts door 2? Jammer genoeg geen foto's, was donker en ik had mijn fototoestel niet mee.
                          Tuurlijk via alle 4! Als ie gas gaf zal er wel een zwarte wolk uitgekomen zijn

Vrijdag zo ook nog achter een "rs4" gehangen. Vond het vreemd dat hij niet es wou spelen maar toen er een voorligger afsloeg en hij op het gas ging: dikke zwarte rook

Remschijven is een goed punt het verschil tussen echt en vals te zien...

Comment

• Een M5 stoot zeer zeker zijn uitlaatgassen uit over de 4 pijpen... BMW doet heus niet mee aan faketuning enkel voor het uitzicht.

Kans is groot dat het een faker was.

Als je dat echt snel wil weten. Kijk naar de nummerplaatuitsparing. Bij een gewone is dat anders dan bij een M5.

Ik zoek even een foto.

Comment

• M5

Comment

• hah was me nog nooit opgevallen

Sega, Snoopy gaat op de baan zijn tegen vrijdag?

Comment

• Ik hoop het !

Ik doe m'n best...

Comment

• CSL-style Phoenix Yellow (gedeeltelijk Photoshop, originele foto's staan hier:
                                    http://www.m3forum.net/m3forum/showt...nix+yellow+csl)

Comment

• te laag
                                      lelijke angel-eyes
                                      getinte ruiten vooraan vind ik niet mooi, tenzij het heel subtiel is gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        te laag
                                        lelijke angel-eyes
                                        getinte ruiten vooraan vind ik niet mooi, tenzij het heel subtiel is gedaan
                                        Op die dingen had ik nog niet gelet
                                        Mij ging het vooral om het CSL uiterlijk op het Phoenix yellow

Hoogte vind ik juist goed eigenlijk...

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X