Zalige angel-eyes, zou je dat officieel kunnen bestellen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZalige angel-eyes, zou je dat officieel kunnen bestellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZe vervangen de lampjes die de ringen verlichten door witte ledjes, geloof ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenIk reed dit weekend achter een M5 (nieuw model), maar het totaalbeeld klopte niet? hij had de achterbumper, de grill's op de zijkant, hij had de 4 uitlaten, maar toch leek het niet te kloppen. Zeker toen ik die 4 uitlaten zag. 2 daarvan mooi in metallic, de andere 2 waren zwart. Stoot een M5 zijn gassen uit via alle vier de uitlaten, of slechts door 2? Jammer genoeg geen foto's, was donker en ik had mijn fototoestel niet mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEen M5 stoot zeer zeker zijn uitlaatgassen uit over de 4 pijpen... BMW doet heus niet mee aan faketuning enkel voor het uitzicht.
Kans is groot dat het een faker was.
Als je dat echt snel wil weten. Kijk naar de nummerplaatuitsparing. Bij een gewone is dat anders dan bij een M5.
Ik zoek even een foto.
De functie van die electronisch gestuurde klep is om de kat sneller te doen opwarmen en om meer tegendruk te genereren in de uitlaatlijn.
Ik weet wel niet als de //M series dat klepsysteem ook hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenPas op, tijdens mijn vakantiejob heb ik redelijk veel uitlaten in mn handen gehad met een klep op 1 van de 2 uitlaatjes. Bij onze X3 3.0d is dat ook zo. Oa bij stationair toerental stoot die z'n uitlaatgassen uit enkel via het binnenste pijpje. Dit zie je goed als de motor koud heeft en zichtbaar rookt. Daardoor is de binnenste pijp vuiler dan de buitenste.
De functie van die electronisch gestuurde klep is om de kat sneller te doen opwarmen en om meer tegendruk te genereren in de uitlaatlijn.
Ik weet wel niet als de //M series dat klepsysteem ook hebben.
maar dat tweede pijpje is weldegelijk in gebruik en niet fake. Alleen zit er een klep tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenHet waren de twee linkse die zwart waren, de twee rechtse waren nog proper. Kortom, ik heb een spast met een 520d gezien ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIk zoek foto's van een BMW M3 coupé (E92), met 18 Inch velgen*, Space grau metallic, en rode (lederen) bekleding vanbinnen Ik ben erop zoek naar, maar vind dus écht niksBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenHier zijn er wat....Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWow!
Een avusblauwe E36 M is het vetste wat er is !
Good choise !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenHier zijn er wat....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenNiet ?
Ik vind het minstens zo geil als Halle Berry in sexy outfit.
btw. Zou een M3 e46 veel meer kosten in onderhoud ivm een 330i e46? Taxen zijn niet zo heel verschillend. Verbruik enzo liggen natuurlijk wat hoger.
Comment
Comment