Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door DeckedM Bekijk Berichten
    Haahah te weinig go???????? 0-200 in 12 sec en dan te weinig go?

    even ter vergelijking een Gallardo doet er 13.4 over!
    Ja, maar daar doen die spoiler, achterlichten, lage kas en te grote wielen toch niks toe?

    Let op, ik vind het echt zalig wat die kar presteert... maar geef toe dat bovengestelde mods toch veel eer met show te maken hebben!?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Ja, maar daar doen die spoiler, achterlichten, lage kas en te grote wielen toch niks toe?

      Let op, ik vind het echt zalig wat die kar presteert... maar geef toe dat bovengestelde mods toch veel eer met show te maken hebben!?
      vind ik ook. Ik laat liever mijn wagen wat standaard dan daar spoilers en dergelijke op te plaatsen. Dan zijde uzelf aan het verlagen tot sjaloekie.

      Comment


      • Ongeacht de prestaties ziet het er marginaal uit

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door DeckedM Bekijk Berichten
          Haahah te weinig go???????? 0-200 in 12 sec en dan te weinig go?

          even ter vergelijking een Gallardo doet er 13.4 over!
          Ruitjes tinten zou em goed doen.

          zien ze je niet zitten

          Comment


          • Respect voor jou wagen, ik zou er zelf nooit aan beginnen, een origineel exemplaar sta ik zotter van.

            misschien iets voor jou: www.E36club.be

            Comment


            • "Once you’ve felt its 4-litre V8 spin-up to its limiter, you never want to drive a turbocharged car again. The noise, the instantaneous response, the way the power climbs and grows with every rev. Even on a wide A-road, holding the throttle down until you feel the explosive power past 8000rpm takes real commitment. The M3 is ballistic, pure and simple."

              Comment


              • Leuk een E92 M3.. alleen jammer dat ze niet zo snel zijn en te zwaar... is weinig vooruitgang tov een e39 M5...

                Had gewoon minimaal 450 pk in moeten hangen.. een gechipte 335i is sneller..

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door DeckedM Bekijk Berichten
                  Leuk een E92 M3.. alleen jammer dat ze niet zo snel zijn en te zwaar... is weinig vooruitgang tov een e39 M5...

                  Had gewoon minimaal 450 pk in moeten hangen.. een gechipte 335i is sneller..
                  Da's ook niet helemaal correct hoor

                  Zelfs een zwaar gechipte 335i (ik denk aan Vishnu PROcede met dik 400 pk) kan een M3 in een rechte lijn niet voorbij.. en op de track is er geen concurrentie

                  15.5-16 sec naar de 200 vind ik verdomd hard gaan hoor De gemiddelde E39 M5 doet er 18-19 sec over..

                  En dan nog.. power isn't everything

                  Comment




                  • Last edited by davy; 15/12/2008, 13:50.

                    Comment



                    • De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door DeckedM Bekijk Berichten
                        Leuk een E92 M3.. alleen jammer dat ze niet zo snel zijn en te zwaar... is weinig vooruitgang tov een e39 M5...

                        Had gewoon minimaal 450 pk in moeten hangen.. een gechipte 335i is sneller..
                        400 is genoeg, en een 335i is niet sneller zoals wb al zei. Hij mocht alleen wat lichter zijn misschien, al is Tim Schrick dat niet met mij eens.


                        M3: Alt gegen neu. De E30 en E92
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment



                        • Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

                            *zucht*




                            Ik wil

                            Comment


                            • ik wil dit!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                Ik ook
                                Ik vrees voor z'n prijs!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  staat geen prijs bij

                                  ik wil dat ook. Maar ik stel me tevreden met een 3.0. Iets minder taks, lagere aankoopprijs, een pak minder BIV en PFL
                                  Als er dan later nog wat geld over blijft kan ik 'm nog upgraden met een carbon airbox enzo.

                                  Comment


                                  • @Simoni; heb je die foto's van die CSL ook in het groot?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      staat geen prijs bij

                                      ik wil dat ook. Maar ik stel me tevreden met een 3.0. Iets minder taks, lagere aankoopprijs, een pak minder BIV en PFL
                                      Als er dan later nog wat geld over blijft kan ik 'm nog upgraden met een carbon airbox enzo.
                                      ik heb zelfs liever de 3.0 ipv de 3.2, gewoon omdat die eerste veel simpeler te tunen valt met een carbon airbox..

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        staat geen prijs bij

                                        ik wil dat ook. Maar ik stel me tevreden met een 3.0. Iets minder taks, lagere aankoopprijs, een pak minder BIV en PFL
                                        Als er dan later nog wat geld over blijft kan ik 'm nog upgraden met een carbon airbox enzo.
                                        ik echt niet, een 3.2 voelt zoveel krachtiger aan op lage en midden toeren dan een 3.0.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          ik echt niet, een 3.2 voelt zoveel krachtiger aan op lage en midden toeren dan een 3.0.
                                          ja, dat verschil is er.... maar dat weegt voor mij (nu) nog niet op naar het verschil van het financiële aspect

                                          Ik heb nog niet met een 3.0 meegereden, maar heb er wel al gezien die me voldoende verbaasd hebben om zo ook overtuigd te zijn. En imho is een 3.0 met airbox iets 'puurder' dan een OEM 3.2. Nog meer racy. Like it.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X