Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou al meer dan tevreden zijn met een 3.0 om te tracken. In Croix hebben meerderen bewezen dat je geen topvermogen nodig hebt om fun te hebben op een circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoeveel denk je dat de bodemprijs voor een propere M3 zal zijn op termijn?Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls 'ie echt helemaal origineel staat, in (zeer) mooie staat en met niet teveel kilometers? Ik denk dat we nu ongeveer op 't laagste punt zitten voor die karren. De echt propere (maar dat zijn er niet veel) zakken niet meer in waarde, en ze worden ook steeds zeldzamer...
Maar uiteraard zal je steeds goedkopere M3's kunnen vinden.... de afgeragde exemplaren nemen toe, maar alle liefhebbers zoeken die paar zuivere exemplaren. Die dus ook allemaal worden opgekocht.
Ik gok dat je over een aantal jaar voor 5k wel exemplaren op de kop kan tikken... goed voor te gaan tracken, maar niet veel meer dan dat. Voor een zuiver exemplaar zal je toch altijd het driedubbele krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZalig, zo'n M3 sedan.
Voor mij een 3.0 of een 3.2 met oranje pinkers en de oude achterlichten.
Suck it.
exact my thougths. Alleen houd ik het dan beter op een 3.0, zodat ik die 3.2 niet moet gaan ontoemen met oranje/gele pinkers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenLiever een goed chassis dan veel power.. aan dat laatste wen je toch uiteindelijk.
en een dikke portie opzwepende sound. Vooral niet vergeten.
Comment
-
Avantusteve, als een M3 3.0 je teleurstelt door z'n leegheid onderin.... hoe saai vind je een 2.3-16/2.5-16 dan eigenlijk niet? Eerlijk
Die bakken hebben totaal niet het koppel onderin om ooit een duw in de rug te geven...alleen als je hem in de toeren jaagt krijg je er wat voor terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenAvantusteve, als een M3 3.0 je teleurstelt door z'n leegheid onderin.... hoe saai vind je een 2.3-16/2.5-16 dan eigenlijk niet? Eerlijk
Die bakken hebben totaal niet het koppel onderin om ooit een duw in de rug te geven...alleen als je hem in de toeren jaagt krijg je er wat voor terug.
bovendien moet je een beetje zien wat je vergelijkt en verwacht hé... een 2.5 viercilinder uit midden jaren 80, of een modernere dikke 3l zescilinder met ver 100pk extra zijn niet echt elkaars concurrenten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ook
Ik vrees voor z'n prijs!Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenstaat geen prijs bij
ik wil dat ook. Maar ik stel me tevreden met een 3.0. Iets minder taks, lagere aankoopprijs, een pak minder BIV en PFL
Als er dan later nog wat geld over blijft kan ik 'm nog upgraden met een carbon airbox enzo.
Sega
Imo he
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten3,2 van '94??
Heeft 3.2 nieren, witte pinkers rondom, 3.2 velgen.
Maar dan zegt 'ie "5-bak", oct '94,...
Klopt duidelijk iets niet.
Stom dat we de toerenteller niet volledig zien, dan was't snel opgelost normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenKijk. DAT is een man met smaak (op dat ene blauwekoplampfolieslippertje na dan)
exact my thougths. Alleen houd ik het dan beter op een 3.0, zodat ik die 3.2 niet moet gaan ontoemen met oranje/gele pinkers...
Blauwe koplampen waren vet. Heb ze nog steeds trouwens. Hebben?
Pff dat van die 3.2 'ontnoemen' zou me geen zak kunnen schelen. Ik wil een kar die ik ook leuk vind om naar te kijken.
Comment
Comment