'k Weet niet of deze hier ooit stond... Maar degene die zegt dat je met een auto geen vrouwen kan opwinden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten'k Weet niet of deze hier ooit stond... Maar degene die zegt dat je met een auto geen vrouwen kan opwinden...
http://uk.youtube.com/watch?v=GkFD26f_EII
Oja, vrouwen die hun kleedje zo naar boven trekken
Comment
-
bodemprijs e36 m3
zoals er reeds gezegd is:
de originele e36 3.2 met weinig km zonder ongeval in het verleden en eerste eigenaar zullen hun prijs zeker behouden.
als je ziet wat een goede e30 m3 kost, denk ik dat we binnen 5j met de e36 dezelfde richting opgaan.
er zullen helaas veel bakken op de markt komen met + 200000km en totaal afgetrapt die je voor een spotprijs kan kopen.
wie nu een originele goede e36 m3 heeft en hem goed verzorgt zal er altijd een mooie prijs voor terugkrijgen.
je kan er één vinden op het net die aan vraagprijs voor 11.900,- staat in neerpelt, maar als je 10 geeft krijg je hem mee. wagen heeft wel 180.000 km, staat 2j stil, enz ...
heb er zelf heel veel gezien alvorens de juiste(voor mij) te vinden.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Ik vind de M3 zelf niet zo geweldig!
Maar de foto zelf... Damn!!!
übervetheid³ !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenOoit!!
Al vind ik die vant forum hier vroeger knapper, zonder die bumpers in andere kleur..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWelke andere bedoel je ?
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenHij heeft het over een "andere" kleur, en verwijst (vermoed ik) naar deze post.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sille Bekijk Berichtenzoals er reeds gezegd is:
de originele e36 3.2 met weinig km zonder ongeval in het verleden en eerste eigenaar zullen hun prijs zeker behouden.
als je ziet wat een goede e30 m3 kost, denk ik dat we binnen 5j met de e36 dezelfde richting opgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenDat denk ik niet.... een E36 gaat een E30 nooit evenaren (als we het over z'n marktwaarde hebben dan toch). Een E30 M3 is een rariteit aan het worden...van een E36 zijn er al direct veel te veel gemaakt om dezelfde weg op te gaan.
maar idd, zal nooit e30 prijzen evenaren (rekening houdende dat deze ook blijven stijgen)
Comment
-
-
Comment