Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtennja het voordeel van de e30 is dat het nog maar een 4-pitter is en zo de taxen serieus gedrukt worden. verbruik valt zo mss ook nog wat mee. Als we dan naar de e36 gaan zien (wat met zijn 300pk toch al weer heel wat gevaarlijker zal zijn voor mij ) is dat direct 3L :hoog verbruik en hoge tax. Zo een e30 lijkt mij bakken fun, licht wagentje en 200pk. Alleen het missen van comfort zou de doodsteek zijn om hem niet als daily te kunnen gebruiken.
Natuurlijk, bij volgas geven ga je genoeg benzine moeten toevoeren om die 300pk te leveren, en dan is ie minder zuinig. Maar rij met beiden lange stukken autostrade tegen 120, en volgens mij is de E36 zelfs iets zuiniger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJa, maar een tam blok als een 520i buiten een hitsige motor in een auto die zo tailhappy is als maar kan... Da's nog een ander paar mouwen.
Maar als je zo'n hitsig blokje hebt, weet je al op voorhand waar je aan begint he Met de mijne had ik niet verwacht dat ik ronde punten kon ronddriften (in het nat weliswaar)
Kmoet wel zeggen dat ik in het begin met het schijt in mijn auto zat toen ik hem juist had Dat bewuste rond punt dus, durfde ik bijna geen gas te geven uit schrik te slippen
1.5jaar later drifte ik het volledig rond, maar dan heb je van die mannetjes die denken dat al van de eerste keer te kunnen, en daar loopt het fout. Je kan gerust een M3 als eerste auto hebben, geen probleem! Maar ik zou het niet aanraden misticwizard..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenMijn eerste wagen is een 318is e36 en die gaat hier nog effe blijven hoor .
Ik wil terug Rwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenTailhappy it is . maar ik weet ongeveer wel wanneer hij begint uit te breken en daar stop ik meestal Ik durft niet echt meer gast meer te geven want kheb eens tegen een paalke gezeten... Papa boos
Vanmiddag aan shoppingcenter wijnegem:
Phoenix yellow M3 E36, en ik dacht eerst dat het een tjoener was, maar het was een echte... De kleur vind ik wel vet, opvallend... Maar die paar mods die hij heeft gedaan, hebben die kar volledig verprutst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten'k Weet niet of deze hier ooit stond... Maar degene die zegt dat je met een auto geen vrouwen kan opwinden...
http://uk.youtube.com/watch?v=GkFD26f_EII
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk begin ook meer en meer te neigen naar E30 M3 of E36 M3 sedan als wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk begin ook meer en meer te neigen naar E30
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHebben een standaard E46 M3 en een CSL dezelfde uitlaten? Een CSL lijkt altijd te scherp te schreeuwen en ik zou het niet weten van een "gewone" E46 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenM3 CSL E46 heeft gewoon een brute inlaatsound, typerend voor BMW M-modellen -> racy
Luider dan de uitlaat..
Als er ooit een M3 E46 afkan, komt er ook zo'n Gruppe M carbon airbox in, zeker weten + CSL headers en Supersprint Race Exhaust
Samen +- 5000€ zonder plaatsing
Comment
Comment