Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
    Alles wat RWD heeft, is gevaarlijk ALS beginnende chauffeur... Dan mag dat nog slechts 100pk hebben... Maar ik heb het ook overleefd, had ook maar 150pk RWD, hangt gewoon van het mannetje af
    Ja, maar een tam blok als een 520i buiten een hitsige motor in een auto die zo tailhappy is als maar kan... Da's nog een ander paar mouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      nja het voordeel van de e30 is dat het nog maar een 4-pitter is en zo de taxen serieus gedrukt worden. verbruik valt zo mss ook nog wat mee. Als we dan naar de e36 gaan zien (wat met zijn 300pk toch al weer heel wat gevaarlijker zal zijn voor mij ) is dat direct 3L :hoog verbruik en hoge tax. Zo een e30 lijkt mij bakken fun, licht wagentje en 200pk. Alleen het missen van comfort zou de doodsteek zijn om hem niet als daily te kunnen gebruiken.
      Ik denk dat, door de evolutie van de benzine-inspuitsystemen en motormanagementsystemen de E36 M3 bij een normale rijstijl niet minder zuinig is dan de E30 M3.
      Natuurlijk, bij volgas geven ga je genoeg benzine moeten toevoeren om die 300pk te leveren, en dan is ie minder zuinig. Maar rij met beiden lange stukken autostrade tegen 120, en volgens mij is de E36 zelfs iets zuiniger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Ja, maar een tam blok als een 520i buiten een hitsige motor in een auto die zo tailhappy is als maar kan... Da's nog een ander paar mouwen.
        Tam was ie idd Maar oersterk blok en die sound
        Maar als je zo'n hitsig blokje hebt, weet je al op voorhand waar je aan begint he Met de mijne had ik niet verwacht dat ik ronde punten kon ronddriften (in het nat weliswaar)

Kmoet wel zeggen dat ik in het begin met het schijt in mijn auto zat toen ik hem juist had Dat bewuste rond punt dus, durfde ik bijna geen gas te geven uit schrik te slippen

1.5jaar later drifte ik het volledig rond, maar dan heb je van die mannetjes die denken dat al van de eerste keer te kunnen, en daar loopt het fout. Je kan gerust een M3 als eerste auto hebben, geen probleem! Maar ik zou het niet aanraden misticwizard..

Comment

• Mijn eerste wagen is een 318is e36 en die gaat hier nog effe blijven hoor .

Comment

Mijn eerste wagen is een 318is e36 en die gaat hier nog effe blijven hoor .
            Die zal ook al tailhappy genoeg zijn denk ik
            Ik wil terug Rwd

Comment

• Tailhappy it is . maar ik weet ongeveer wel wanneer hij begint uit te breken en daar stop ik meestal Ik durft niet echt meer gast meer te geven want kheb eens tegen een paalke gezeten... Papa boos

Comment

Tailhappy it is . maar ik weet ongeveer wel wanneer hij begint uit te breken en daar stop ik meestal Ik durft niet echt meer gast meer te geven want kheb eens tegen een paalke gezeten... Papa boos
                Paaltjes zijn ni goed Algoe ben ik er nog geen tegengekomen...

Vanmiddag aan shoppingcenter wijnegem:

Phoenix yellow M3 E36, en ik dacht eerst dat het een tjoener was, maar het was een echte... De kleur vind ik wel vet, opvallend... Maar die paar mods die hij heeft gedaan, hebben die kar volledig verprutst

Comment

• zo absurd smakeloos!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                    'k Weet niet of deze hier ooit stond... Maar degene die zegt dat je met een auto geen vrouwen kan opwinden...

http://uk.youtube.com/watch?v=GkFD26f_EII
                    Herkenbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ik begin ook meer en meer te neigen naar E30 M3 of E36 M3 sedan als wagen.
                      Aaaight.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Ik begin ook meer en meer te neigen naar E30
                        cool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          cool.
                          M3 he pipo.

De rest is brol

Comment

• Is dit Bluewater?

Iemand trouwens een idee waar er in de provincie Antwerpen een M3 E90 sedan te bezichtigen valt? Ik zou hem eens graag irl zien.

Comment

• SS II volgens mij

Comment

• pff kvond de pré-fl toch mooier met de blacklines vanachter. Zag er veel stoerder uit. Deze wagen heeft een janettekleur en met die achterlichten erbij is er nog niks bruut meer aan.

Comment

• Hebben een standaard E46 M3 en een CSL dezelfde uitlaten? Een CSL lijkt altijd te scherp te schreeuwen en ik zou het niet weten van een "gewone" E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Hebben een standaard E46 M3 en een CSL dezelfde uitlaten? Een CSL lijkt altijd te scherp te schreeuwen en ik zou het niet weten van een "gewone" E46 M3
                                    Uitlaat weet ik niet, zou goed kunnen... In ieder geval dat ik weet andere headers en die Gruppe M carbon airbox, al een serieus verschil in sound Je hebt ook Gruppe M uitlaten voor de E46 M3, nu weet ik niet of die standaard zit op de CSL...

Comment

• M3 CSL E46 heeft gewoon een brute inlaatsound, typerend voor BMW M-modellen -> racy

Luider dan de uitlaat..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        M3 CSL E46 heeft gewoon een brute inlaatsound, typerend voor BMW M-modellen -> racy

Luider dan de uitlaat..
                                        Idd!!

Als er ooit een M3 E46 afkan, komt er ook zo'n Gruppe M carbon airbox in, zeker weten + CSL headers en Supersprint Race Exhaust

Samen +- 5000€ zonder plaatsing

Comment

Working...
                                        X