Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alles wat RWD heeft, is gevaarlijk ALS beginnende chauffeur... Dan mag dat nog slechts 100pk hebben... Maar ik heb het ook overleefd, had ook maar 150pk RWD, hangt gewoon van het mannetje af
Ja, maar een tam blok als een 520i buiten een hitsige motor in een auto die zo tailhappy is als maar kan... Da's nog een ander paar mouwen.
nja het voordeel van de e30 is dat het nog maar een 4-pitter is en zo de taxen serieus gedrukt worden. verbruik valt zo mss ook nog wat mee. Als we dan naar de e36 gaan zien (wat met zijn 300pk toch al weer heel wat gevaarlijker zal zijn voor mij ) is dat direct 3L :hoog verbruik en hoge tax. Zo een e30 lijkt mij bakken fun, licht wagentje en 200pk. Alleen het missen van comfort zou de doodsteek zijn om hem niet als daily te kunnen gebruiken.
Ik denk dat, door de evolutie van de benzine-inspuitsystemen en motormanagementsystemen de E36 M3 bij een normale rijstijl niet minder zuinig is dan de E30 M3.
Natuurlijk, bij volgas geven ga je genoeg benzine moeten toevoeren om die 300pk te leveren, en dan is ie minder zuinig. Maar rij met beiden lange stukken autostrade tegen 120, en volgens mij is de E36 zelfs iets zuiniger.
Ja, maar een tam blok als een 520i buiten een hitsige motor in een auto die zo tailhappy is als maar kan... Da's nog een ander paar mouwen.
Tam was ie idd Maar oersterk blok en die sound
Maar als je zo'n hitsig blokje hebt, weet je al op voorhand waar je aan begint he Met de mijne had ik niet verwacht dat ik ronde punten kon ronddriften (in het nat weliswaar)
Kmoet wel zeggen dat ik in het begin met het schijt in mijn auto zat toen ik hem juist had Dat bewuste rond punt dus, durfde ik bijna geen gas te geven uit schrik te slippen
1.5jaar later drifte ik het volledig rond, maar dan heb je van die mannetjes die denken dat al van de eerste keer te kunnen, en daar loopt het fout. Je kan gerust een M3 als eerste auto hebben, geen probleem! Maar ik zou het niet aanraden misticwizard..
Tailhappy it is . maar ik weet ongeveer wel wanneer hij begint uit te breken en daar stop ik meestal Ik durft niet echt meer gast meer te geven want kheb eens tegen een paalke gezeten... Papa boos
Tailhappy it is . maar ik weet ongeveer wel wanneer hij begint uit te breken en daar stop ik meestal Ik durft niet echt meer gast meer te geven want kheb eens tegen een paalke gezeten... Papa boos
Paaltjes zijn ni goed Algoe ben ik er nog geen tegengekomen...
Vanmiddag aan shoppingcenter wijnegem:
Phoenix yellow M3 E36, en ik dacht eerst dat het een tjoener was, maar het was een echte... De kleur vind ik wel vet, opvallend... Maar die paar mods die hij heeft gedaan, hebben die kar volledig verprutst
pff kvond de pré-fl toch mooier met de blacklines vanachter. Zag er veel stoerder uit. Deze wagen heeft een janettekleur en met die achterlichten erbij is er nog niks bruut meer aan.
Hebben een standaard E46 M3 en een CSL dezelfde uitlaten? Een CSL lijkt altijd te scherp te schreeuwen en ik zou het niet weten van een "gewone" E46 M3
Hebben een standaard E46 M3 en een CSL dezelfde uitlaten? Een CSL lijkt altijd te scherp te schreeuwen en ik zou het niet weten van een "gewone" E46 M3
Uitlaat weet ik niet, zou goed kunnen... In ieder geval dat ik weet andere headers en die Gruppe M carbon airbox, al een serieus verschil in sound Je hebt ook Gruppe M uitlaten voor de E46 M3, nu weet ik niet of die standaard zit op de CSL...
Comment