Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sorry, maar voor een ruit te vervangen moet daar niet mee testgereden worden

Comment

• het is evengoed een vak op zich... meestal gepruts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Vind jij dat veel?

Ruit vervangen, en dan warmrijden en kijken of de ruit niet fluit.
        Ik vind dat toch behoorlijk! Ik ben hem 2.5 dagen kwijt geweest (afgesproken was 1 dag..)

Dit moesten ze doen:
        - nieuwe ruit suicide-door (productiefout)
        - bijwerken deurscharnier (roestvorming)
        - wielkassen voor en achter vervangen (duidelijk vermeld, enkel vooraan was gedaan)
        - nog iets dat ik niet kan opkomen

gemiddelde verbruik was ook gestegen.. één of andere mechanieker zal daar eens een toerke meegemaakt hebben...

Incompetente garage, ik weet meer van Mini/BMW dan heel die crew samen.

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        silverstone 2 is het ook niet hoor
        't Is idd té blauw.. mss Individual

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Ik vind dat toch behoorlijk! Ik ben hem 2.5 dagen kwijt geweest (afgesproken was 1 dag..)

Dit moesten ze doen:
          - nieuwe ruit suicide-door (productiefout)
          - bijwerken deurscharnier (roestvorming)
          - wielkassen voor en achter vervangen (duidelijk vermeld, enkel vooraan was gedaan)
          - nog iets dat ik niet kan opkomen

gemiddelde verbruik was ook gestegen.. één of andere mechanieker zal daar eens een toerke meegemaakt hebben...

Incompetente garage, ik weet meer van Mini/BMW dan heel die crew samen.

't Is idd té blauw.. mss Individual
          Wat was er mis met de ruit?

Oke, 26km is er mss wat over, maar ik heb al van een paar man gehoord dat er na het vervangen van een ruit serieus irritant gefluit kwam van de rubbers en dat ze niet begrepen dat ze dat niet testen...

Comment

Oke, 26km is er mss wat over, maar ik heb al van een paar man gehoord dat er na het vervangen van een ruit serieus irritant gefluit kwam van de rubbers en dat ze niet begrepen dat ze dat niet testen...
            Er zat een vettige streep tussen de ruit en de folie (heb optie zonnewerende ramen achter)

Comment

Het zou wel kunnen dat ze op de snelweg zijn gaan testen ja dan is 26km nog niet zo veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Het zou wel kunnen dat ze op de snelweg zijn gaan testen ja dan is 26km nog niet zo veel.
                Dat bedoel ik.

Mijn eerste "reparatie" aan een auto was ook incl testrit
                Klacht van de persoon: "Mijn hardtop rammelt boven de 190"

Comment

• Effe naar Duitsland geweest?

Comment

• turnholz is vlakbij zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Effe naar Duitsland geweest?
                      Duitsland naar Oud-Turnhout verplaatst. Dat gaat sneller

Comment

• M3 E92 remap naar 460 pk en rev-limiter op 8800 rpm gezet

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Doe dat maar eens met een cabrio met open dak...

Sensatie x2...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

M3 E92 remap naar 460 pk en rev-limiter op 8800 rpm gezet

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En toen had hij dorst

Nee maar WTF Die sound, die toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                              En toen had hij dorst

Nee maar WTF Die sound, die toeren
                              BMW M-Division

Toch niet te schatten eigenlijk dat ze een E92 CSL dumpen voor X5/X6 M met 2 turbo's!!!!!!!??????

Comment

M3 E92 remap naar 460 pk en rev-limiter op 8800 rpm gezet

+ YouTube Video

Dat moet toch stevig bergaf gaan?

Er zijn zoveel auto's met meer pk's die bijlange zo rap niet gaan...

Comment

BMW M-Division

Toch niet te schatten eigenlijk dat ze een E92 CSL dumpen voor X5/X6 M met 2 turbo's!!!!!!!??????

Begin meer en meer fan te worden van die M-Division Was al wel, maar als je het voor ogen houdt is de hele M-division altijd al iets apart geweest in de autobranche, wordt mij steeds duidelijker... En algoed dat niet iedereen dat vindt, anders zou het maar saai zijn

Wie weet komt er ooit nog een E92 CSL he, helemaal op het einde van de reeks ofzo, ALS die crisis ooit voorbij is... Zeg nooit nooit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Dat moet toch stevig bergaf gaan?

Er zijn zoveel auto's met meer pk's die bijlange zo rap niet gaan...
                                    Lijkt mij ook berg-af te gaan..

stock M3 E92/E90 halen ongeveer 320 op teller zonder begrenzer, dikke 305 echte kmh ongeveer.

Comment

Lijkt mij ook berg-af te gaan..

stock M3 E92/E90 halen ongeveer 320 op teller zonder begrenzer, dikke 305 echte kmh ongeveer.
                                      Say what?! Zalig!

Comment

• Wa haalt nen m6 eigenlijk in echte km?
                                        Ooit al gegaan tot 325 (op teller) ma denk da er wel nog 5a10 per uur in zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Say what?! Zalig!
                                          Begin januari weet ik hoeveel ze echt aan de grond zetten, die E9x M3s.

Ik heb er al gezien die 327 kmh (op teller uiteraard) onbegrensd lopen fully stock!

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                          Wa haalt nen m6 eigenlijk in echte km?
                                          Ooit al gegaan tot 325 (op teller) ma denk da er wel nog 5a10 per uur in zat
                                          M6 zal rond de 310 echte kmh zitten denk ik..

Comment

Working...
                                          X