sorry, maar voor een ruit te vervangen moet daar niet mee testgereden worden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVind jij dat veel?
Ruit vervangen, en dan warmrijden en kijken of de ruit niet fluit.
Dit moesten ze doen:
- nieuwe ruit suicide-door (productiefout)
- bijwerken deurscharnier (roestvorming)
- wielkassen voor en achter vervangen (duidelijk vermeld, enkel vooraan was gedaan)
- nog iets dat ik niet kan opkomen
gemiddelde verbruik was ook gestegen.. één of andere mechanieker zal daar eens een toerke meegemaakt hebben...
Incompetente garage, ik weet meer van Mini/BMW dan heel die crew samen.
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtensilverstone 2 is het ook niet hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind dat toch behoorlijk! Ik ben hem 2.5 dagen kwijt geweest (afgesproken was 1 dag..)
Dit moesten ze doen:
- nieuwe ruit suicide-door (productiefout)
- bijwerken deurscharnier (roestvorming)
- wielkassen voor en achter vervangen (duidelijk vermeld, enkel vooraan was gedaan)
- nog iets dat ik niet kan opkomen
gemiddelde verbruik was ook gestegen.. één of andere mechanieker zal daar eens een toerke meegemaakt hebben...
Incompetente garage, ik weet meer van Mini/BMW dan heel die crew samen.
't Is idd té blauw.. mss Individual
Oke, 26km is er mss wat over, maar ik heb al van een paar man gehoord dat er na het vervangen van een ruit serieus irritant gefluit kwam van de rubbers en dat ze niet begrepen dat ze dat niet testen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat was er mis met de ruit?
Oke, 26km is er mss wat over, maar ik heb al van een paar man gehoord dat er na het vervangen van een ruit serieus irritant gefluit kwam van de rubbers en dat ze niet begrepen dat ze dat niet testen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat was er mis met de ruit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHet zou wel kunnen dat ze op de snelweg zijn gaan testen ja dan is 26km nog niet zo veel.
Mijn eerste "reparatie" aan een auto was ook incl testrit
Klacht van de persoon: "Mijn hardtop rammelt boven de 190"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEffe naar Duitsland geweest?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
En toen had hij dorst
Nee maar WTF Die sound, die toeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEn toen had hij dorst
Nee maar WTF Die sound, die toeren
Toch niet te schatten eigenlijk dat ze een E92 CSL dumpen voor X5/X6 M met 2 turbo's!!!!!!!??????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Er zijn zoveel auto's met meer pk's die bijlange zo rap niet gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBMW M-Division
Toch niet te schatten eigenlijk dat ze een E92 CSL dumpen voor X5/X6 M met 2 turbo's!!!!!!!??????
Begin meer en meer fan te worden van die M-Division Was al wel, maar als je het voor ogen houdt is de hele M-division altijd al iets apart geweest in de autobranche, wordt mij steeds duidelijker... En algoed dat niet iedereen dat vindt, anders zou het maar saai zijn
Wie weet komt er ooit nog een E92 CSL he, helemaal op het einde van de reeks ofzo, ALS die crisis ooit voorbij is... Zeg nooit nooit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat moet toch stevig bergaf gaan?
Er zijn zoveel auto's met meer pk's die bijlange zo rap niet gaan...
stock M3 E92/E90 halen ongeveer 320 op teller zonder begrenzer, dikke 305 echte kmh ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenLijkt mij ook berg-af te gaan..
stock M3 E92/E90 halen ongeveer 320 op teller zonder begrenzer, dikke 305 echte kmh ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSay what?! Zalig!
Ik heb er al gezien die 327 kmh (op teller uiteraard) onbegrensd lopen fully stock!
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWa haalt nen m6 eigenlijk in echte km?
Ooit al gegaan tot 325 (op teller) ma denk da er wel nog 5a10 per uur in zat
Comment
Comment