Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Begin januari weet ik hoeveel ze echt aan de grond zetten, die E9x M3s.
    Ik ben benieuwd!
    Ik gok een 345-365pk aan de wielen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Ik ben benieuwd!
      Ik gok een 345-365pk aan de wielen.
      Ik denk ook in de richting van 365-370 RWHP

Valt nog veel uit te halen blijkbaar, bijna 9000 rpm en dik 460 pk door gewoon een simpele ECU remap. Komt waarschijnlijk omdat de standaard uitlaatspruitstukken al héél goed zijn (gelijke lengte)

Comment

• Ik had de vraag al eens in een ander topic gesteld maar nog geen passend antwoord op gekregen. Weet iemand of het mogelijk is een OEM navigatiesysteem achteraf te laten inbouwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
          Ik had de vraag al eens in een ander topic gesteld maar nog geen passend antwoord op gekregen. Weet iemand of het mogelijk is een OEM navigatiesysteem achteraf te laten inbouwen?
          Welke generatie?

Comment

Welke generatie?
            BMW E46

(Ik trachtte enkel E46 te typen maar dan gaf dit spel aan dat het bericht te kort is )

Comment

BMW E46

(Ik trachtte enkel E46 te typen maar dan gaf dit spel aan dat het bericht te kort is )
              Dashboard uit elkaar halen en nieuwe GPS unit erin?

Moet er nog een antenne op 't dak?

Ik zie niet in waarom dat niet zou gaan.. is 't voor in een CSL?

Comment

Dashboard uit elkaar halen en nieuwe GPS unit erin?

Moet er nog een antenne op 't dak?

Ik zie niet in waarom dat niet zou gaan.. is 't voor in een CSL?
                Ik heb geen idee hoe de antenne in een E46 is weggewerkt. Ja t'is voor in een CSL

Comment

• CSL zou ik gewoon OEM laten, en een losse Tom Tom ofzo kopen..

Comment

CSL zou ik gewoon OEM laten, en een losse Tom Tom ofzo kopen..
                    Ik ben niet zo te vinden voor dat ruitgekleef. Als het OEM te doen is, zou ik het zeker laten inbouwen. Waarom zou jij het niet doen?

Comment

Ik ben niet zo te vinden voor dat ruitgekleef. Als het OEM te doen is, zou ik het zeker laten inbouwen. Waarom zou jij het niet doen?
                      In een CSL past geen GPS, kar moet zo sober en clean mogelijk zijn

Radio zou er voor mij al te veel aan zijn

Comment

• In een wagen die gemaakt is voor track usage past imo geen ingebouwde gps. (is maar balast)

Comment

Desnoods zo'n houdertje van brodit ofzo voor op je ventilatiemond te hangen, zoals bij gTa?
                          Geen ruitgekleef, minder ballast dan ingebouwde, en vooral een heel pak goedkoper en minder ingewikkeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            In een wagen die gemaakt is voor track usage past imo geen ingebouwde gps. (is maar balast)
                            Ja, iedereen gaat hem dan rond de oren vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              Omwille van principe en the racepirit levende te houden hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Racepiloten zijn primadonna's, hé. Elke kilo maakt 'n verschil en dan zou je nog 'n paar kg toevoegen aan je wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Racepiloten zijn primadonna's, hé. Elke kilo maakt 'n verschil en dan zou je nog 'n paar kg toevoegen aan je wagen?
                                  Is salokin een racepiloot?

Als ge wat geniet van de feestdagen komen die kilo's van de gps er ook bij. So what.

Comment

• Je hebt gelijk Gio, maar 't is voor de puurheid

Ach, ik zou het sowieso niet doen.. al is het maar omdat het al een verouderd en kut navigatie systeem is in gebruik.

Comment

Je hebt gelijk Gio, maar 't is voor de puurheid

Ach, ik zou het sowieso niet doen.. al is het maar omdat het al een verouderd en kut navigatie systeem is in gebruik.
                                      Uiteraard begrijp ik dat wel hoor van die "extra" kilo's...wees gerust
                                      Maar soms...damn mannen, er is meer dan alleen maar cijfertjes op papier hé

Rij da met enkele liters minder in de nafttank ofzo

Comment

• Zio heeft gelijk!

maar toch past het niet.
                                        Neh.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Dat laten inbouwen gaat waarschijnlijk ook veel dinario's kosten...
                                          En ik weet niet of dat zo'n "verouderd" navigatie systeem dat geld wel waard is, voor mij allesinds niet.

Comment

Working...
                                          X