Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Voor sommigen nochtans niet altijd evident

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Heb ik je al gezegd dat mijn liefde voor jou aan het afnemen is, bij deze!

schitterende foto's, was echt wel dikke fun in de regen.

Comment

• is dat die BMW w220 waar je het gisteren over had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        is dat die BMW w220 waar je het gisteren over had?
        Jup. Wel wat out of my league qua aanschafprijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Jup. Wel wat out of my league qua aanschafprijs
          Ooit

Er staat trouwens in DE één voor 20k, op lpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
            Heb ik je al gezegd dat mijn liefde voor jou aan het afnemen is, bij deze!

schitterende foto's, was echt wel dikke fun in de regen.
            Zelden zo'n harde woorden gelezen rond kersttijd...

Comment

• Staat al redelijk lang te koop...

"Voor export of handelaren speciaale prijs!!"

Comment

Zelden zo'n harde woorden gelezen rond kersttijd...
                How can I make it up to you?

Comment

• Jij post mooie occasies vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOoo

BMW M zwaait de 3.2 zescilinder uit

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Bij verjaardagen liggen die twee het liefst heel dicht bij elkaar, bij de zescilinder van BMW was ‘het gaan’ wellicht beter verder de toekomst in geschoven. Met steeds scherpere milieuwetgeving kon zelfs de ‘beste motor evah’ niet meer gehandhaafd worden. Het is echter ook een teken dat BMW Motorsport vooral vóóruit wil. De M3 V8 moet het stokje over gaan nemen en gezien de verkoopaantallen gaat deze daar prima in slagen.
                    Bij de introductie van de Z4M was al aangekondigd dat dit blok daarna geschrapt werd. Nog één maal moest de beste motor van 2001 toegepast worden in zijn meest pure vorm. En niet alleen in 2001 viel de zescilinder in de prijzen, maarliefst zes jaar achtereen was het de beste motor in de 3-4L klasse.
                    De kracht van de motor zat hem in de extreme prestaties en souplesse. Zelfs in de VS, het land van de rare milieu-regels en inferieure brandstof wist de 3.2L er nog een verbluffende 333pk uit te persen. De koppelkromme was vlak en het klimmen in de toeren ging soepel. De beloning op toeren was ook groot, een soundtrack die zijn weerga niet kent was in de complete toeren-range te beluisteren.
                    Het is een motor om te herinneren en om nog eens lekker van te genieten als de kans daar is om een E46 M3(/CSL) of Z4M te rijden. Daar laten we het nu dan ook bij, het is niet alsof de productie van de Rover 3.5 V8 stopt. Wel verdient de zescilinder het om nog eens over al die kleine en grote computer speakers te brullen. Wie kan de beste soundtrack vinden? De muziek(met begeleidend beeld) van dit meesterwerk is welkom op Autojunk, danwel in de comments. (via: Jalopnik.com)

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Bij verjaardagen liggen die twee het liefst heel dicht bij elkaar, bij de zescilinder van BMW was ‘het gaan’ wellicht beter verder de toekomst in geschoven. Met steeds scherpere milieuwetgeving kon zelfs de ‘beste motor evah’ niet meer gehandhaafd worden. Het is echter ook […]

Erg spijtig, een legendarische motor toch wel. Die 6 in lijn was zo typisch en karakteristiek voor M's.
                    Fack, het zat er aan te komen, toch blijf het enorm spijtig! Zo'n fantastische motor...!!

KUT EMISSIEWETTEN

Comment

• Hier wil ik een ritje in

Omdat markieanta vindt dat we zo weinig aandacht aan BMW besteden op autoblog, hierbij nog een extra artikeltje. Deze keer hebben we een Z4 waarbij de 6 cilinder eruit geknikkerd is en daarvoor in de plaats is de V10 uit de M5/M6 gekomen, maar dan met 550 pk ipv 507 pk! En je kan hem […]

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• damn dennis, dat zijn geen gewone foto's meer.

respect

Comment

• die jongen heeft talent

Comment

• Ik heb niet 't gevoel dat ik die foto niet had kunnen maken

Comment

Ik heb niet 't gevoel dat ik die foto niet had kunnen maken
                                Iemand moet die M5 besturen

Comment

• Comment

• Comment

• Compleet beu-gezien, de E92 M3

Zeker in dat wit..

Velgen vond ik eerst matig, nu zelfs erg knap

Maar ze komen pas echt goed tot hun recht onder DE M3, nl. de Sedan

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Compleet beu-gezien, de E92 M3

Zeker in dat wit..

...DE M3, nl. de Sedan
                                          Volledig mee eens!!

Alleen die velgen vind ik nog altijd iets té. Voor mij liever deze:

Comment

Working...
                                          X