Ik vind die optisch net iets te klein...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Leuk duo..
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVolledig mee eens!!
Alleen die velgen vind ik nog altijd iets té. Voor mij liever deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenCompleet beu-gezien, de E92 M3
Van dat wit heb je misschien wel gelijk, maar geef toe dat die auto staat in wit. Ik zou em in space grau of zwart nemen, en manueel als het als weekendkar dient.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendamn dennis, dat zijn geen gewone foto's meer.
respect
't Is een knappe foto, maar iedereen die iets van fotografie kent (en uiteraard over deftig toestel beschikt) kan er zo eentje maken!
Comment
-
Inderdaad, die foto is niet bepaald speciaal. (I know) Maar die leuke drift vond ik toch waard om hier te posten. O ja, daar is nauwelijks contrast aan toegevoegd.. Het (relatief sterke) licht viel daar recht op de flank van de wagen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenCompleet beu-gezien, de E92 M3
Zeker in dat wit..
liefst zo onopvallend mogelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMet alle respect (en ik twijfel zeker niet aan Dennis zijn kunnen) maar deze foto vind ik echt niks bijzonders... Dat is foto op't juiste moment nemen, hem dan omtoveren in zwart-wit en dan wat spelen met het contrast, brightness en andere dingen (zoals belichting, schaduwen etc)
't Is een knappe foto, maar iedereen die iets van fotografie kent (en uiteraard over deftig toestel beschikt) kan er zo eentje maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenInderdaad, die foto is niet bepaald speciaal. (I know) Maar die leuke drift vond ik toch waard om hier te posten. O ja, daar is nauwelijks contrast aan toegevoegd.. Het (relatief sterke) licht viel daar recht op de flank van de wagen.
Nice! Foto is hier zeker op zijn plaats!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAmai wat een knappe M5...
Prachtig!
Comment
-
Das een heel schone M5 ja.
Hier nog wat G power, deze keer op de M3: 525pk met een kompressor. Het hoort niet op een M maar ze doen het dan tenminste wel nog tegoei
Velgen staan nog wel goed en voor de rest geen belachelijke bumpers of skirts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMet alle respect (en ik twijfel zeker niet aan Dennis zijn kunnen) maar deze foto vind ik echt niks bijzonders... Dat is foto op't juiste moment nemen, hem dan omtoveren in zwart-wit en dan wat spelen met het contrast, brightness en andere dingen (zoals belichting, schaduwen etc)
ik beschik over een 'deftig' toestel, maar ga niet beweren dat ik het hem na doe
Comment
-
Gisteren nog twee keer een Phoenix gelb E46 M3 gezien, volledig standaard. Blijver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGisteren nog twee keer een Phoenix gelb E46 M3 gezien, volledig standaard. Blijver
ik passeer daar veel en dus regelmatig staan geilen daarop ...
in de zomer van 2008 vroeg hij nog 35.000€ en dat was een vaste prijs , waarschijnlijk zal hij wel nog zakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik weet een prachtige E46 M3 staan in deze kleur bij aecars in Hulste , hij vraagt er wel veel geld voor ( 29950€ bwj 2001 )
ik passeer daar veel en dus regelmatig staan geilen daarop ...
in de zomer van 2008 vroeg hij nog 35.000€ en dat was een vaste prijs , waarschijnlijk zal hij wel nog zakken
Comment
Comment