Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoe, wonen jullie niet sinds 1 jaar in een nieuw huis? Nu al eetplaats en badkamer vernieuwen. Zeg dat ze wat moet wachten, de eetplaats en de slaapkamer zijn nog lang niet opgereden! Goan, toerke!
het enige die nog moet vernieuwd worden van onze inboedel (rest is allemaal besteld) is een eetplaats en onze slaapkamer ... geen badkamer he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten1,5 j verhuisd
het enig die nog moet vernieuwd worden van onze inboedel (rest is allemaal besteld) is een eetplaats en onze slaapkamer ... geen badkamer he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBMW Individual Atlantis Blue
Deze kleur werd gelanceerd op een 850CSi (Individual), samen met atlantis-kleurig leder binnenin, zelfs in de "Picasso"-uitvoering (met eensoort van modern-achtige embossed tekeningen in het leder, gigantisch lelijk).
Doe mij maa aegean blue (ägäischblau metallic), nog altijd de knapste kleur voor 'n ///M voor mij, van Individual bedoel ik dan. *smelt*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZalig Matthi!
Rijdt die terug 100%?
Hij ging nog een uitgebreide fotoreportage opsturen van de werken als hij tijd had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik zie kleurverschil!
meer foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenGezien de schade zal de herstelling niet goedkoop geweest zijn. Ik vraag me af of het niet stukken goedkoper was een andere M5 te zoeken.
Heeft die nieuwe eigenaar hem zelf opgeknapt of zo?
Hij kon zelfs geen nieuwe M spiegel kopen zie ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHij en wat vrienden die carrosiers zijn.
Hij kon zelfs geen nieuwe M spiegel kopen zie ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Doe mij maa aegean blue (ägäischblau metallic), nog altijd de knapste kleur voor 'n ///M voor mij, van Individual bedoel ik dan. *smelt*
tintje groen in ook precies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenop een M5.... WTF wat een kleur
Comment
-
Comment