Wat een prijs
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat een prijs
je krijgt me voor geen geld van de wereld in een nieuwe 6 reeks, maar in zo'n 8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenop een M5.... WTF wat een kleur
Er zit zo'n soort van olieblauwgroene schijn in, onder het blauw. Echt een zalig knappe kleur. Ooit live gezien op een E36 M3 tijdens een M evenement in Duitsland, miljaar ik was er weg van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
En 't is altijd diezelfde kerel die terug de uitzonderlijke CSI's vindt, ni normaal. Als ik me niet vergis heeft Andreas daar z'n Alpina E30 gehaald, zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEnige wat me stoort aan die 8's is dat stuur... is er nooit een iets aantrekkelijker stuur geleverd?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVoor dat geld koop ik liever 2 afgetrapte BMW's M5 e60.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vohzqycbbtwb1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenop een M5.... WTF wat een kleur
Comment
-
da is zoals al gezegd echt een schoon kleur! mooiste da ik tot nu gezien heb op zo en M5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk versta er mij niet aan hoe hij op zo'n korte tijd zo'n hoop schade heeft kunnen herstellen..
Pijnlijk dit te zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenOuch... Is dat jouw (ex)M5, Matthi?
Pijnlijk dit te zien...
Hij zendt dan zo emails dat hij de sound fenomenaal vindt van de eisenmanns en dat iedereen omkijkt.. grr
Idd pijnlijk om te zien..
Hij was er echt erg aan toe..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenda achterste wiel staat toch ma op e raar plaats precies
Als je die kar laat uitlijnen is de kans al groot dat je direct ziet dat dat wiel niet juist staat....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat was ook m'n eerste gedacht....zie je direct.
Als je die kar laat uitlijnen is de kans al groot dat je direct ziet dat dat wiel niet juist staat....
Comment
-
Comment