Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
goeiemiddag... en ja ik ben van brugge dus.. hehe... kben hier eigenlijk toevallig op dit forum gekomen...
Ow wat is ie mooi zo helemaal in't zwart!!!
Vorig jaar meegereden met zo eentje over Zolder, heb er een filmpje van gemaakt en ik kijk er regelmatig naar alleen al maar voor 't geluid. Zotte wagen!
*jaloers*
En ge komt toevallig nooit in de noorderkempen, nee?
vroeger e.. de motos en het stunten en racen is nu bouwen geworden.. kben volwasseren aan het worden... enne die fotos van mijn wagen.. vind ik toch maar griezelig ze...
vroeger e.. de motos en het stunten en racen is nu bouwen geworden.. kben volwasseren aan het worden... enne die fotos van mijn wagen.. vind ik toch maar griezelig ze...
bouwen van moto's, of auto's, of gebouwen, of eigen huis?
in de 1ste 2 gevallen ben ik wel geïntresseerd
zalig dagske daar in spa.. jammergenoeg de laatste sessie niet kunnen doen.. benzine op.. je wil niet weten wat ik erdoor heb gejaagd.. en toen was de cpu van de auto kapot.. pks tekort. maar nu in orde en volgende keer ben ik er terug ze...
Vorig jaar 12 september waren het Lotus-days op Zolder en ne vriend mocht de ritjes met het publiek doen. We hebbe toen beetje met vanalles gereden, den Mk1 van hem met 121 pk. Dan nen 111R, nen 340 en den Exige natuurlijk.
Den Exige was zo zalig, qua baanligging wasem duidelijk beter dan den 111R, qua power isem hetzelfde ma, hij is iets aggresiever. Voor het hoge toerenbereik is cool. We zijn zelfs moeten stoppen met rijden omdat we teveel lawaai maakten. Daarna hebbe we ook nog nekeer 6 dagen nen Exige als testwagen gehad. Op droog ist ne zalige auto, ma met die semi-slicks begint het op nat toch gevaarlijk te worden.
Vorig jaar 12 september waren het Lotus-days op Zolder en ne vriend mocht de ritjes met het publiek doen. We hebbe toen beetje met vanalles gereden, den Mk1 van hem met 121 pk. Dan nen 111R, nen 340 en den Exige natuurlijk.
Den Exige was zo zalig, qua baanligging wasem duidelijk beter dan den 111R, qua power isem hetzelfde ma, hij is iets aggresiever. Voor het hoge toerenbereik is cool. We zijn zelfs moeten stoppen met rijden omdat we teveel lawaai maakten. Daarna hebbe we ook nog nekeer 6 dagen nen Exige als testwagen gehad. Op droog ist ne zalige auto, ma met die semi-slicks begint het op nat toch gevaarlijk te worden.
Die fotookes van de Exige die erbij steken, wie zou die gemaakt hebben??
Tis van die Exige dat ik een filmpje heb, een heel rondje op Zolder. Mensen met webspace mogen zich altijd melden, 12 MB ongeveer...
Comment