Dit moet em dan worden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHet uwe niet alleen maar het zou ook een mooie verzamelwagen zijn, vermoed ik.
Hoewel daar zou de Scura nog beter voor geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSchrijffoutje
De keuze is of was moeilijk ze.
Ik beken dat zo een Lotus een echt statement had geweest. (ik word niet graag in een vakje geplaatst), als echte autoliefhebber.
Bovendien heeft hij een prachtige lijn, is pure hardcore, en exclusief (er zijn dit jaar 50 cups geproduceerd).
En het echte rijplezier heeft ie ook.
Alleen: je kan hem niet inzetten als daily.
- vorige week in Mettet meegereden met een getunede Opel Speedster Turbo (die felblauwe van Rugissante) : bloedsnel (chassis van Lotus), verglijkbaar met Exige.
Op circuit : zowat alle in te halen, zelfs Lambo LP560 (die kon enkel een paar mete rnemen op het korte rechte stuk), enkel moeilijk bij te benen waren Exige, 2-11 en Ariel Atom
Let wel : Mettet is een kort circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSchrijffoutje
De keuze is of was moeilijk ze.
Ik beken dat zo een Lotus een echt statement had geweest. (ik word niet graag in een vakje geplaatst), als echte autoliefhebber.
Bovendien heeft hij een prachtige lijn, is pure hardcore, en exclusief (er zijn dit jaar 50 cups geproduceerd).
En het echte rijplezier heeft ie ook.
Alleen: je kan hem niet inzetten als daily.
Maar ja, er zijn ook andere factoren die je beslissing beïnvloeden......
Al moet ik niet veel spreken natuurlijk met die Elise , al mss dan wel weer wat betreft Esprit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNochtans lijk je geen echte vent als je in zo een kleine go cart zit
Vrijdag heb ik de track car, misschien bedenk ik me?
(gisteren op de Ring voor het laatste gekozen)
Comment
-
Als ik naar het aantal filmpjes met ongelukken kijk op de ring en het aantal rijders dat telkens op de baan is, vrees ik idd voor van alles en nog wat.
Alle respect voor den IR_F maar mij krijgde daar met mijn nieuwe (zelfs veel bescheidenere) wagen niet op.
En ik twijfel niet langer over welk auto het is geworden. Hij komt wel boven water een dezer dagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenhopelijk twijfel je niet als je moet kiezen: vol in de remmen OF rustig over de curbs en proberen recht te houden op 't gras
(gisteren op de Ring voor het laatste gekozen)
Been there done that, op 2 wielen weliswaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenJokke, wees gewoon eens een echte vent en koop een Exige !
Al moet ik niet veel spreken natuurlijk met die Elise , al mss dan wel weer wat betreft Esprit
Here he is ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Kerel kan beetje rijden met een Lotus.....
Ferrari & Lambo kunnen wat uitlopen op het rechte stuk (PK's overheersen dan), maar in de bochten haalt de kleine lichte Exige die snel terug bij
Fenomenaal, als je denkt aan het verschil tussen de (relatief) goedkope Exige en de dure Italiaanse bolides
Pas op : ik kan die Italiaanse bolides ook wel heel erg smaken hoor, maar heb toch een voorliefde voor de 'underdog'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Vraag me wel af hoeveel paardjes die heeft, want 'ie is toch duidelijk sneller dan andere Mk.I Exiges op de rechte stukken, en die pk-monsters lopen eigenlijk bitter weinig uit.
Hoe die Maserati doorhelde in de bochten. En die vuur spuwende Lambo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHaalt die daar efkens een hoopke supercars in, seg.
Vraag me wel af hoeveel paardjes die heeft, want 'ie is toch duidelijk sneller dan andere Mk.I Exiges op de rechte stukken, en die pk-monsters lopen eigenlijk bitter weinig uit.
Hoe die Maserati doorhelde in de bochten. En die vuur spuwende Lambo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk vermoed een komo-tech 280 pk. Het is zelfs op de openbare weg verbazend hoeveel mensen deze auto onderschatten, al ontelbare pushers gehad......
Ik laat de Honda-piste nog openLast edited by Lotuzzz; 26/04/2010, 02:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKomo-TEC is toch met supercharger? En die hoor ik niet echt... Feit is dat ik 'm niet typisch K-series vind klinken, maar hoe hard worden die dingen soms gemod
Ik laat de Honda-piste nog open
Comment
Comment