Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik beken dat zo een Lotus een echt statement had geweest. (ik word niet graag in een vakje geplaatst), als echte autoliefhebber.
Bovendien heeft hij een prachtige lijn, is pure hardcore, en exclusief (er zijn dit jaar 50 cups geproduceerd).
En het echte rijplezier heeft ie ook.
Alleen: je kan hem niet inzetten als daily.
- als daily gebruik je dan toch gewoon een andere ? Do eik ook : Lotussen voor vrije tijd, VW's voor daily drivers
- vorige week in Mettet meegereden met een getunede Opel Speedster Turbo (die felblauwe van Rugissante) : bloedsnel (chassis van Lotus), verglijkbaar met Exige.
Op circuit : zowat alle in te halen, zelfs Lambo LP560 (die kon enkel een paar mete rnemen op het korte rechte stuk), enkel moeilijk bij te benen waren Exige, 2-11 en Ariel Atom
Ik beken dat zo een Lotus een echt statement had geweest. (ik word niet graag in een vakje geplaatst), als echte autoliefhebber.
Bovendien heeft hij een prachtige lijn, is pure hardcore, en exclusief (er zijn dit jaar 50 cups geproduceerd).
En het echte rijplezier heeft ie ook.
Alleen: je kan hem niet inzetten als daily.
Maar ja, er zijn ook andere factoren die je beslissing beïnvloeden......
Jokke, wees gewoon eens een echte vent en koop een Exige !
Al moet ik niet veel spreken natuurlijk met die Elise , al mss dan wel weer wat betreft Esprit
Nochtans lijk je geen echte vent als je in zo een kleine go cart zit
Vrijdag heb ik de track car, misschien bedenk ik me?
hopelijk twijfel je niet als je moet kiezen: vol in de remmen OF rustig over de curbs en proberen recht te houden op 't gras (gisteren op de Ring voor het laatste gekozen)
Als ik naar het aantal filmpjes met ongelukken kijk op de ring en het aantal rijders dat telkens op de baan is, vrees ik idd voor van alles en nog wat.
Alle respect voor den IR_F maar mij krijgde daar met mijn nieuwe (zelfs veel bescheidenere) wagen niet op.
En ik twijfel niet langer over welk auto het is geworden. Hij komt wel boven water een dezer dagen.
hopelijk twijfel je niet als je moet kiezen: vol in de remmen OF rustig over de curbs en proberen recht te houden op 't gras (gisteren op de Ring voor het laatste gekozen)
Haalt die daar efkens een hoopke supercars in, seg.
Vraag me wel af hoeveel paardjes die heeft, want 'ie is toch duidelijk sneller dan andere Mk.I Exiges op de rechte stukken, en die pk-monsters lopen eigenlijk bitter weinig uit.
Hoe die Maserati doorhelde in de bochten. En die vuur spuwende Lambo
Haalt die daar efkens een hoopke supercars in, seg.
Vraag me wel af hoeveel paardjes die heeft, want 'ie is toch duidelijk sneller dan andere Mk.I Exiges op de rechte stukken, en die pk-monsters lopen eigenlijk bitter weinig uit.
Hoe die Maserati doorhelde in de bochten. En die vuur spuwende Lambo
Ik vermoed een komo-tech 280 pk. Het is zelfs op de openbare weg verbazend hoeveel mensen deze auto onderschatten, al ontelbare pushers gehad......
Ik vermoed een komo-tech 280 pk. Het is zelfs op de openbare weg verbazend hoeveel mensen deze auto onderschatten, al ontelbare pushers gehad......
Komo-TEC is toch met supercharger? En die hoor ik niet echt... Feit is dat ik 'm niet typisch K-series vind klinken, maar hoe hard worden die dingen soms gemod
Ik laat de Honda-piste nog open
Komo-TEC is toch met supercharger? En die hoor ik niet echt... Feit is dat ik 'm niet typisch K-series vind klinken, maar hoe hard worden die dingen soms gemod
Ik laat de Honda-piste nog open
Je hebt gelijk. Mogelijk de honda. Maar ja idd wat steken ze er allemaal in, op basis van de exige komt er nu een 1100pk monster (zie Topgear).
Comment