Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
    Waarmee je bedoelt dat FVH Motors dat wel doet?

Nuja, ik heb nog nooit overwogen een Lotus te kopen, dus 'k ga me niet moeien in het goed/slecht zijn van een van de (3?) verkooppunten in België
    Dat zeg ik wel nergens he ! Ik ken FVH niet, heb er dan ook geen oordeel of mening over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
      Zou zowiezo voor een recente gaan, Lotus houden bijzonder goed hun waarde, zelfs met de pound-domper van 2008 blijven de prijzen redelijk. Nu heb je waarschijnlijk gemerkt dat de prijzen van de nieuwe elise en de exiges redelijk hoog staan, evora is ook niet bijzonder goedkoop. Dit helpt natuurlijk om de 2dehands markt niet te laten instorten.

Kopen die lotus
      Hij heeft al beslist, madamme moet juist nog even (verplicht) ja knikken vermoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Dat zeg ik wel nergens he ! Ik ken FVH niet, heb er dan ook geen oordeel of mening over.
        Dat was mijn vraag, of je dat bedoelde of niet

No offence

Comment

Hij heeft al beslist, madamme moet juist nog even (verplicht) ja knikken vermoed ik

Verplicht niet , maar ik zou graag hebben dat ze er ook eens mee rijdt om te weten of ze dit wel gaat zien zitten om met deze rode banaan naar haar werk te sjeezen

Comment

Zou zowiezo voor een recente gaan, Lotus houden bijzonder goed hun waarde, zelfs met de pound-domper van 2008 blijven de prijzen redelijk. Nu heb je waarschijnlijk gemerkt dat de prijzen van de nieuwe elise en de exiges redelijk hoog staan, evora is ook niet bijzonder goedkoop. Dit helpt natuurlijk om de 2dehands markt niet te laten instorten.

Kopen die lotus
            Nieuw kost deze rond de 50k zonder korting ,
            36k vind ik al een mooie korting voor 1tje van een jaar oud , en je hebt gelijk ... ze houden zeer goed hun waarde heb ik al gezien

Comment

• Vrouwke ziet het alleszins ook zitten ,
              ze verteld hier juist dat ze maandag een uurke vroeger stopt met werken ( 11u30 ipv 12u30 ) om direkt naar Oostende te gaan , daar iets te eten , om tegen 13u30 bij Verhiest te staan

Comment

• ge staat zo zot als een achterdeur, beken?

Ge gaat een spannend weekend tegemoet..... ken die kriebels in de buik in de aanloop van...... geniet van het gevoel

Comment

• Het gaat hier de goede kant op. Nog een kwestie van dagen en weer een Lotus-addict erbij. Goe bezig,mannen
                  ik ben geen twijfelaar
                  allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Nieuw kost deze rond de 50k zonder korting ,
                    36k vind ik al een mooie korting voor 1tje van een jaar oud , en je hebt gelijk ... ze houden zeer goed hun waarde heb ik al gezien
                    door de inval van de pound heeft lotus in 2009 korting gegeven om de invoer van LHD's uit de uk te vermijden,
                    prijs van een s was 34 en sc 44 korting inbegrepen dacht ik. De nieuwe zijn stukken duurder geworden. 36 is dus een correcte prijs.

Comment

ge staat zo zot als een achterdeur, beken?

Ge gaat een spannend weekend tegemoet..... ken die kriebels in de buik in de aanloop van...... geniet van het gevoel

Ik beken , ik zie er mij al mee rondscheuren

Vandaag kwam ik een 997 4S tegen ( die ik regelmatig tegenkom ) en hij deed me niet zoveel ... ik vergeleek hem al kwa looks met een Lotus Elise

Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                      Het gaat hier de goede kant op. Nog een kwestie van dagen en weer een Lotus-addict erbij. Goe bezig,mannen
                      Maandag beslissende dag

Comment

door de inval van de pound heeft lotus in 2009 korting gegeven om de invoer van LHD's uit de uk te vermijden,
                        prijs van een s was 34 en sc 44 korting inbegrepen dacht ik. De nieuwe zijn stukken duurder geworden. 36 is dus een correcte prijs.

Je bent precies goe op de hoogte ... goe om te horen

Comment

• Wel sprak Thierry om in de toekomst een motor upgrade te doen naar 220 PK ( dacht ik )
                          Wat zou dit kunnen zijn + prijs?

Comment

• Eindelijk een echt levend topic
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hier zitten straks meer lotus lover dan op het lotus forum.

Met een 190 pk ga je al serieus uit de voeten kunnen ze. Voel eerst maar en beslis dan of je meer wil. Ik ben zo ne zot, maar die pk's zeggen eigenlijk heel weinig op een Lotus. Je driving skill bepalen alles, heb ik tot mijn scha en schande al mogen ondervinden

Je gaat dat ding toch ook af en toe is (rustig) uitlaten op circuit hé?

Comment

Wel sprak Thierry om in de toekomst een motor upgrade te doen naar 220 PK ( dacht ik )
                                Wat zou dit kunnen zijn + prijs?
                                Supercharger zoals de Elise SC. Prijs weet ik niet.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nooit gedacht dat ik hier effectief veel ging in posten , alhoewel ik toch altijd loerde naar de Lotus showroom in Oostende als we daar passeerden + als ik 1tje tegenkwam ik toch ook altijd bewonderend ernaar keek

Zelfs op het autosalon staan geilen op 1 die daar stond ,

Comment

• Een Bemani kit steken op je R; 263 of 320 pk!!!!! De prijs is er dan ook naar
                                    ik ben geen twijfelaar
                                    allez ik denk dat toch

Comment

Je gaat dat ding toch ook af en toe is (rustig) uitlaten op circuit hé?
                                      Ik zal wel "moeten" he

Comment

• Leesvoer:

Comment

Ik zal wel "moeten" he
                                          Ge hebt nu toch wel heel veel gelijkende trekjes met mijn ervaringen, lijkt wel crack hetzelfde.
                                          Btw: mijn madamme had liever een andere auto, maar ik heb toch maar de Lotus gekozen. Gelukkig had ze begrip voor mijn liefde (x2 )

Comment

Working...
                                          X