Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenZou zowiezo voor een recente gaan, Lotus houden bijzonder goed hun waarde, zelfs met de pound-domper van 2008 blijven de prijzen redelijk. Nu heb je waarschijnlijk gemerkt dat de prijzen van de nieuwe elise en de exiges redelijk hoog staan, evora is ook niet bijzonder goedkoop. Dit helpt natuurlijk om de 2dehands markt niet te laten instorten.
Kopen die lotus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat zeg ik wel nergens he ! Ik ken FVH niet, heb er dan ook geen oordeel of mening over.
No offence
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHij heeft al beslist, madamme moet juist nog even (verplicht) ja knikken vermoed ik
Verplicht niet , maar ik zou graag hebben dat ze er ook eens mee rijdt om te weten of ze dit wel gaat zien zitten om met deze rode banaan naar haar werk te sjeezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenZou zowiezo voor een recente gaan, Lotus houden bijzonder goed hun waarde, zelfs met de pound-domper van 2008 blijven de prijzen redelijk. Nu heb je waarschijnlijk gemerkt dat de prijzen van de nieuwe elise en de exiges redelijk hoog staan, evora is ook niet bijzonder goedkoop. Dit helpt natuurlijk om de 2dehands markt niet te laten instorten.
Kopen die lotus
36k vind ik al een mooie korting voor 1tje van een jaar oud , en je hebt gelijk ... ze houden zeer goed hun waarde heb ik al gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenNieuw kost deze rond de 50k zonder korting ,
36k vind ik al een mooie korting voor 1tje van een jaar oud , en je hebt gelijk ... ze houden zeer goed hun waarde heb ik al gezien
prijs van een s was 34 en sc 44 korting inbegrepen dacht ik. De nieuwe zijn stukken duurder geworden. 36 is dus een correcte prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichtenge staat zo zot als een achterdeur, beken?
Ge gaat een spannend weekend tegemoet..... ken die kriebels in de buik in de aanloop van...... geniet van het gevoel
Ik beken , ik zie er mij al mee rondscheuren
Vandaag kwam ik een 997 4S tegen ( die ik regelmatig tegenkom ) en hij deed me niet zoveel ... ik vergeleek hem al kwa looks met een Lotus Elise
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenHet gaat hier de goede kant op. Nog een kwestie van dagen en weer een Lotus-addict erbij. Goe bezig,mannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichtendoor de inval van de pound heeft lotus in 2009 korting gegeven om de invoer van LHD's uit de uk te vermijden,
prijs van een s was 34 en sc 44 korting inbegrepen dacht ik. De nieuwe zijn stukken duurder geworden. 36 is dus een correcte prijs.
Je bent precies goe op de hoogte ... goe om te horen
Comment
-
Eindelijk een echt levend topic
Comment
-
Hier zitten straks meer lotus lover dan op het lotus forum.
Met een 190 pk ga je al serieus uit de voeten kunnen ze. Voel eerst maar en beslis dan of je meer wil. Ik ben zo ne zot, maar die pk's zeggen eigenlijk heel weinig op een Lotus. Je driving skill bepalen alles, heb ik tot mijn scha en schande al mogen ondervinden
Je gaat dat ding toch ook af en toe is (rustig) uitlaten op circuit hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWel sprak Thierry om in de toekomst een motor upgrade te doen naar 220 PK ( dacht ik )
Wat zou dit kunnen zijn + prijs?
Comment
-
Nooit gedacht dat ik hier effectief veel ging in posten , alhoewel ik toch altijd loerde naar de Lotus showroom in Oostende als we daar passeerden + als ik 1tje tegenkwam ik toch ook altijd bewonderend ernaar keek
Zelfs op het autosalon staan geilen op 1 die daar stond ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Je gaat dat ding toch ook af en toe is (rustig) uitlaten op circuit hé?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk zal wel "moeten" he
Btw: mijn madamme had liever een andere auto, maar ik heb toch maar de Lotus gekozen. Gelukkig had ze begrip voor mijn liefde (x2 )
Comment
Comment