Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als je met een Exige toch bij gelegenheden cabrio wil rijden, is dat hoop & al 5 minuten werk om de hardtop eraf te doen (4 vijzen) na een paar keer oefenen.. ook al vind ik em knapper met hardtop, met dit weer gaat die er zwierig af
'Tis die kleur die het hem doet he ...
prijs is wel met BIV erbij +9k meer dan dienen Elise die ik op het oog heb
Cabrio zegt haar ook niet zoveel eigenlijk , want maandag vond ze het al te ambetant bij het testritje met de kap eraf ... wel zat ik dan boven de 150 km/uur
Ik ben hier nog wat aan het kijken op het net en kom natuurlijk deze tegen in mijn favo kleur voor een sportauto
Yep die staat er nog , behoorlijk staan geilen erop ook ... ik mocht hem ook eens testrijden maar ik wou niet omdat ik dan nog meer ging twijfelen ... wat ik nu toch doe
Yep die staat er nog , behoorlijk staan geilen erop ook ... ik mocht hem ook eens testrijden maar ik wou niet omdat ik dan nog meer ging twijfelen ... wat ik nu toch doe
Is van lid van 't lotusforum.be "vasseur" (misschien kan je rechtstreeks kopen en nog op de prijs discussiëren)
Ik ken vasseur oefent trouwens zelfde beroep uit als toere. Ik twijfelde geen seconde voor die wagen. Vasseur is maniak dus uit goede hand !!! Echt ik twijfelde geen seconde
Ik ken vasseur oefent trouwens zelfde beroep uit als toere. Ik twijfelde geen seconde voor die wagen. Vasseur is maniak dus uit goede hand !!! Echt ik twijfelde geen seconde
Hmm misschien moet ik toch eens kontakt opnemen met hem ...
Je weet nooit dat ik een deel mag betalen met wa biefstukken
geen lift-off, gewoon te snel ingestuurd en slecht wegdek
Achterkant uit de veren en niet op de gas zijn de twee oorzaken, daar ben ik vrij zeker van. (zo een sterke knik in het asfalt is genoeg om je achterkant veel te licht te maken, en als je dan in de bocht gaat zonder tractie.....)
Ideaal om te gaan driften maar doe je dat met een Lotus.......moet je verdorie een krak zijn.
Kijk naar het filmpje van Vedonck op Mettet. Op die "kurkentrekker' gaat die minstens met de achterwielen van grond, maar je ziet hem bij de landing enorm corrigeren en op de gas gaan (meer nog hij blijft op de gas bij de lift off) Maar zelfs dan nog moet je dus enorm goed, en ultra snel reageren, ik zie het er niet veel doen.
Comment