Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenI wish! Nee da's toekomstmuziek... Volgend jaar een N/A Exige, wat later een '09 Cup en daarna een '00 GT3 CS.
Stock zouden ze iets "zachter" zijn dan een S2 Elise, maar de uwe is niet echt stock meer he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHoe zit het met uw Speedster? En hoe valt die te vergelijken met een Exige?
Stock zouden ze iets "zachter" zijn dan een S2 Elise, maar de uwe is niet echt stock meer he...
Die van mij is op het randje voor een straatwagen door de rijhoogte en hardheid, de motorische tweaks of aanpassingen aan remmerij doen eigenlijk geen afbreuk aan z'n bruikbaarheid. Ik heb een paar weken rondgereden op standaard dempers, en dat bleek eigenlijk leuker op de openbare weg dan mijn harde setup...
Comment
-
Is dit niet relatief scherp geprijsd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten't Is alleen te hopen dat van die 75.000km er geen 50.000 op het circuit van gereden zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
Mankeert zelfs al een stuk van z'n voorbumper.
Comment
-
hmm...wens je de historiek van die wagen?
aangekocht bij verhiest vooral voor trackdays, gemiddeld van 4 trackdays per maand volgens de eigenaar.
Altijd wel onderhoud gehad en kosten gemaakt, op het einde was die zijn cup beu,
had wat schade opgelopen aan de voorspoiler[die ontbreekt nu op de foto] en had een breuk in de achterclam,
wel had hij een hele hoop onderdelen[rolkooi en dergelijke]
Via verhiest snel verkocht aan +- 34ke, aan een vent die om de 6maand een andere kar koopt, beste vriend van de biv wrs. nu heeft die een hummer gekocht en volgens hem reed die wagen niet meer recht. Was toen niet veel meer onderhouden. Heeft die uiteindelijk snel verkocht maar wel 5ke verlies op gedaan.
En nu kom je af met een verkoper van het Kuurnse...behalve rs motors is er daar niet veel goeds op die baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
Voor zo een wagens:
-Bij een erkende, gekende dealer gaan.
- Of bv een forum wagen waarvan je de persoon kent, of toch minstens de autohistoriek.Last edited by Jokke_vlo; 22/08/2010, 14:17.
Comment
-
Is toch interessant, iedereen lijkt op de hoogte van de wagen.
+1 voor jokke, zo'n wagens koop je van een partikulier die je alle historiek kan tonen met hopen facturen en dergelijke ofwel bij een erkende dealer die serieuze zaken doet. Anders stel ik me ook voor om 10ke in mn zak te steken bij de transactie van een sportwrak.
Een lambo koop je toch ook niet bij jetset in luik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenLeuk ook dat hij volgens de advertentie een atmosferische 192 pk levert ipv. de 240pk die 'ie zou moeten hebben.
In feite zou je de oorspronkelijke eigenaar moeten contacteren om te weten wat voor crash hij gemaakt heeft op spa.
Comment
-
doe mij deze maar
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment