Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    weggesmeten geld, ge ging toch een daily kopen voor de winter,
    gebruik die dan ook in 't stad (waar RHD miserie kan zijn)

Misschien, misschien ook niet. LHD's kosten sowieso rond de 23k, en meer... Dat haal je er wel uit, moest ik hem ooit terug wegdoen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
        Heerlijke foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Heerlijke foto!

Van een heerlijke auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Van een heerlijke auto

Nog altijd content, Toere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
              Nog altijd content, Toere?
              Ja zunne , alhoewel ik sedert we terug zijn uit verlof er nog maar eenmaal heb mee gereden
              Kids thuis en we hebben al veel boodschappen moeten doen met het volledige gezin dus dat lukt niet met de Lotus

Maar voor morgen is het geregeld : kids mogen eerst naar de cinema en daarna gaan spelen bij hun vriendjes , dwz morgen LOTUS TIME

Comment

• Dankzij een falende PR-chef en/of goedkope marketing-truc wisten we al dat ie eraan zat te komen, maar nu hebben we alle info over de nieuwe Lotus Evora S. De standaard Evora heeft een 3,5 liter V6 die 280 pk levert, de Evora S levert echter een strakke 350 pk en 400 Nm. Dat is natuurlijk […]

Comment

• Lekker, nu wordt het pas echt interessant

Comment

• Verhiest mag dringend zijne site eens opfrissen , de helft die in zijn toonzaal te koop staat staan er nie op ...
                    Er staat een zeer mooie blauwe Elise R te koop met striping :
                    bwj 2006 / 40.000km/ vast dak / 35.000k€
                    in nieuwstaat

Moest ik geweten hebben dat hij niet op zijn site stond had ik wat foto's genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Verhiest mag dringend zijne site eens opfrissen , de helft die in zijn toonzaal te koop staat staan er nie op ...
                      Er staat een zeer mooie blauwe Elise R te koop met striping :
                      bwj 2006 / 40.000km/ vast dak / 35.000k€
                      in nieuwstaat

Moest ik geweten hebben dat hij niet op zijn site stond had ik wat foto's genomen

Lijkt me een Sports Racer te zijn, een van de zovele beperkte series

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Lijkt me een Sports Racer te zijn, een van de zovele beperkte series

Yep was zo 1 ( blauw ) zoals op de foto ...
                        wel stond er nog een nr op de deuren met een witte achtergrond , ik dacht 35
                        very sjieke Lotus

Comment

• de 1.8 van o.a. Exige zal niet meer geproduceerd worden,
                          hoe dat met de Elise zit weet ik niet (1.6 only????)

Renault, maar die deal is nog niet aangekondigt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            de 1.8 van o.a. Exige zal niet meer geproduceerd worden,
                            hoe dat met de Elise zit weet ik niet (1.6 only????)

Renault, maar die deal is nog niet aangekondigt...

De 1.8 gaat er idd tussenuit en wordt vervangen door de 1.6 en daar komt ook een supercharger versie van voor de Elise.

Comment

• die 1.6 kan de R toch niet vervangen? Of de versie met kompressor moet de R vervangen en niet de sc? Zou jammer zijn

Comment

• Comment

• Wow, contrast +100 ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                    De 1.8 gaat er idd tussenuit en wordt vervangen door de 1.6 en daar komt ook een supercharger versie van voor de Elise.
                                    klinkt niet slecht, tax/verzekeringsgewijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                      Wow!
                                      Pakweg 50% van de verkochte exemplaren ofzo!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Gespot op 15 min tijd

Comment

• Zo ziet een S1 Exige er dus uit na 7500 mijl

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X