Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, maar toen was die term nog niet eens uitgevonden, we noemden dat gewoon sportwagens ;-)

Comment

• ge had toen ook al best onderscheid tussen de verschillende types sportwagens. Ge had de 'gewone' sportwagens en die dat daar nog boven stonden. De term bestond toen misschien nog niet, maar het onderscheid werd wel degelijk gemaakt.
      www.peugeotforum.be

Comment

• +200 PK was destijds al lang niet slecht. Trouwens, als ik hier goed lees is het begonnen met 160 PK en geëindigd met 350 PK.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Esprit
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          +200 PK was destijds al lang niet slecht. Trouwens, als ik hier goed lees is het begonnen met 160 PK en geëindigd met 350 PK.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Esprit

Pk-s en kw zeggen ook niet alles... Heb nu een Elise cup 250 en een M2 die 120pk meer heeft maar ook 650kg zwaarder is. De Lotus wint altijd zolang het niet over topsnelheid gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Pk-s en kw zeggen ook niet alles... Heb nu een Elise cup 250 en een M2 die 120pk meer heeft maar ook 650kg zwaarder is. De Lotus wint altijd zolang het niet over topsnelheid gaat.
            Dat bedoel ik, je hebt niet altijd een PK monster nodig om veel rijplezier te hebben. Hangt van heel wat factoren af.

Hoe valt de mooie kar mee trouwens? Voldoet aan de verwachtingen?
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat bedoel ik, je hebt niet altijd een PK monster nodig om veel rijplezier te hebben. Hangt van heel wat factoren af.

Hoe valt de mooie kar mee trouwens? Voldoet aan de verwachtingen?
              Ja de Elise rijdt super ! En het is een echte Lotus want het “tank”-lampje brandt ook bij een volle tank.. Dat zijn nog steeds die dingetjes die je er bij moet nemen.

Mijn vrouw kan er met haar verstand niet bij waarom ik dit nog steeds verkies boven een Porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Ja de Elise rijdt super ! En het is een echte Lotus want het “tank”-lampje brandt ook bij een volle tank.. Dat zijn nog steeds die dingetjes die je er bij moet nemen.

Mijn vrouw kan er met haar verstand niet bij waarom ik dit nog steeds verkies boven een Porsche...
                Hahaha! Mannen en hun auto hé Succes ermee!

Comment

• De Esprit is in de loop van zijn bestaan een 'supercar' geworden, toen de Esprit op de markt kwam bestond de term niet.
                  Maar later, toen de Esprit met een pak vermogen en licht gewicht, het de dikke mannen uit Italie en Duitsland moeilijk maakte werdt de wagen terecht een supercar.

Ik heb 2 keer een nieuwe gekocht , een zwarte van 2002 en een gele van 2004, de gele was de allerlaatste die van de band is gerold. Waren zalige auto's. Heb er erg van genoten.
                  Last edited by TT-911; 25/09/2019, 21:58.

Comment

• Lotus Cortina MkI (1963)

Comment

• zwaar onderschatte auto... tot je de filmpjes ziet van Goodwood
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Lotus Elan S3 FHC '66 (1966)

Comment

• da's geen standaard staal op de achterwielen
                            www.peugeotforum.be

Comment

• een oer mx-5 :-)

Comment

• There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• 9:11
                                  What do we do on our rare days off from the shed you might ask? Well, on the very first decent day of weather in 2020, we happened to be invited to a closed ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                                    Nice! Leuke verzameling oude gloriën, mooi om die allemaal nog te zien rijden.

Comment

• street mechanics

farewell to juliet

betere krikken als mijne van de aldi

Comment

• het eerste wat ik denk als ik die foto zie en die witte doeken : hij heeft vodden

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X