Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn broer heeft een Lotus Elise MkII en ik moet zeggen dat het een echte fun-car is. Ik zou 'em niet aanraden als enige auto : de in- en uitstap is niet aangeraden om 100x per dag te doen, hij rijdt alsof ge op een steen zit en er is totaal geen bagageruimte (gen krijgt er zelfs geen bak bier in) ... en toch ga ik enorm graag mee. Ik heb er zelf al een paar keer mee gereden, maar vermits ik redelijk groot ben ga ik eigenlijk liever mee als passagier (er is iets mee plaats aan de andere kant). Hij is niet bedoeld om lange ritten mee te doen, eerder om op een mooie zondagnamiddag een toertje te gaan doen (best met de kap open). Maar ik prefereer nog altijd liever de mijne ...
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Sjieke auto, ik heb er ook nog ns ene gezien, met overal bestickering van 'Nosecaps' later te weten gekomen dat dat dingen zijn die je in je neus moet steken opdat er geen vliegen in zouden waaien
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Sjieke auto, ik heb er ook nog ns ene gezien, met overal bestickering van 'Nosecaps' later te weten gekomen dat dat dingen zijn die je in je neus moet steken opdat er geen vliegen in zouden waaien
Die nosecaps zetten gewoon uw neusgaten verder open zodat je beter kan ademen wanneer je slaapt(tegen snurken) of aan sport doet.
Die kerel is ooit s een keer in Jambers geweest.
Die nosecaps zetten gewoon uw neusgaten verder open zodat je beter kan ademen wanneer je slaapt(tegen snurken) of aan sport doet.
Ah oei, ik had gelezen dat dat was ontwikkeld voor cabriorijders die vliegen in hun neus kregen, ik vond het nogal stom eigenlijk
Hij is al failliet zeker ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ah oei, ik had gelezen dat dat was ontwikkeld voor cabriorijders die vliegen in hun neus kregen, ik vond het nogal stom eigenlijk
Hij is al failliet zeker ?
Het ging toen over succesvolle mensen die nu levensgenieters waren ofzo, en Jambers deed precies of dat was nen dikke meneer omdat die met zo'n Lotus reed...
JA die R340 (denk dat da de naam was) hem ik hier in belgique is over de snelweg zien scheuren (achter op een takelwagen welliswaar)
heb er ooit ene in knokke in real-live gezien...
Ik heb er al mee meegereden op de VAB autohappening. Ik zal toch niet de enigste zijn zeker??
U bent niet de enige hoor, don't feel alone
Ik dit jaar in diene met de luchthapper, en het jaar ervoor in de Exige, en nog eens het jaar daarvoor in diene van Nosecaps meegereden op Zolder
Ze hadden alledrie een geniaal rauw geluid
Ik zal eens kijken of ik geen filmpjes meer weet te vinden van Elise en 340R, kheb er hier zoveel op men harddisk, alleen die sites nog zien terug te vinden...
P.S. Die foto is het prototype he, ik vind de 'productieversie' zelfs mooier eigenlijk
Ik raad iedereen trouwens aan om ophttp://www.jimbocam.com eens een kijkje te nemen, daar staat het vol met Elise en 340R videokes. Ik kan ze moeilijk allemaal rechtstreeks linken, zal er soms eens eentje doen voor de luiere mensen
Blijkbaar niet via de dealers... particulier heb ik misschien wat meer geluk...
Ik vrees ervoor, in Duitsland in ieder geval niet precies (heb ff op mobile.de gekeken, en naar mijn ervaring staan daar de meeste en goedkoopste modellen)
Comment