Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De eigenaar daarvan is voorzitter van de Lotus Club België. Die garage is geen officieel ding (mag nergens buiten een logo hangen of zo). Is eigenlijk gewoon een grote hangar waar klanten hun wagen kunnen stallen in de winter of zo en hun onderhoud kunnen laten doen. Het zou kunnen dat 'ie ook aankoop/verkoop doet, 'k weet dat niet precies.
---
Heeft Lotus trouwens ooit met Lamborghini motoren gereden in de F1?
Klopt inderdaad, is van de neef van een maat van mij. Z'n peter is inderdaad de voorzitter van Lotus Club België (zelf al een paar rally's mogen mee maken met hen)
Hij koopt en verkoopt ook zelf Lotussen. FKM heette vroeger Lotus Antwerp en denk dat die overkop is gegaan. Alvan Motors zou ik ook als laatste iets bij kopen en Thierry Verhiest was daar vroeger mecanicien en toen die daar weg is gegaan is ie met z'n garage in Oostende begonnen. Moest ik een Lotus kopen, zou het van zelfsprekend eerst bij die in Waregem zijn en anders bij Verhiest. Lotus Lecler is ook een sympathieke man, maar Luik is me toch ietske te ver
De nieuwe Lotus-baas Mike Kimberly wil graag opnieuw een project doen met een huis-tuin-en-keuken-sedan, zoals dat in het verleden met de Ford Lotus Cortina en de Opel Lotus Omega is gebeurd.
Bij Lotus staat opnieuw Mike Kimberly aan het roer. Hij volgde in 1982 al de overleden oprichter Colin Chapman op als directeur. Nu is hij opnieuw opgeroepen om financiële orde op zaken te stellen. In de Engelse autopers laat hij weten dat hij graag opnieuw een project à la de Opel Lotus Omega zou zien. Die grote Opel werd in 1990 door Lotus voorzien van vleugels. Een zescilinder met 377 pk bracht die auto in 5,4 seconden van 0 naar 100 en de topsnelheid lag bij 280 km/u.
Kimberly ziet voor bijvoorbeeld Opel met de opvolger van de Vectra of voor Ford, die de nieuwe Mondeo op stapel heeft staan, een mooie kans om het de Audi’s uit de S-serie of BMW’s met het M-logo het leven zuur te maken. Naast dit plan heeft Mike Kimberly ook het idee om in de toekomst o een 2+2 sportauto aan het programma toevoegen.
FKM heette vroeger Lotus Antwerp en denk dat die overkop is gegaan.
FKM is helemaal niet overkop gegaan. Is de voorbije jaren zelfs sterk uitgebreid.
Voor de geïntresseerden: In de "Classic and sportscar" van deze maand staat een artikel over de Lotus Elise S1, waarin ze een vergelijkende test doen tussen de Elise, 111S, 340R en Exige.
Voor de geïntresseerden: In de "Classic and sportscar" van deze maand staat een artikel over de Lotus Elise S1, waarin ze een vergelijkende test doen tussen de Elise, 111S, 340R en Exige.
gisteren stond er een Exige in de pontstraat in Aalst, zwart met gouden velgen, volgens mij van de Rick want ie stond op de plaats waar zijnen Boxster altijd staat
Comment